آیا داشتن یک سایت برای کسب و کار شما، واقعاً لازم است؟ چرا بعضی از افراد یک سایت شخصی و اختصاصی دارند؟ برخورداری از چنین وبسایتی چه فایدهای دارد و برای طراحی سایت، چه فاکتورهایی را باید مدنظر قرار دهید؟
اما طراحی سایت و توسعه آن به شکلی که با استراتژیهای تجاری یا شخصی شما سازگار باشد و حضور شما در فضای بیکران اینترنت را پررنگ و کارآمد کند، کار هر کسی نیست. طراحی سایت، فرایند مداومی است که به دانش کافی، تجربه زیاد و مهارت استفاده از بهروزترین ابزارها و تکنولوژیها نیاز دارد. اما جای نگرانی نیست! اگر برای پیشبرد اهداف کسبوکار خود به دنبال یک وبسایت مناسب هستید، شرکتها و افراد زیادی برای کمک به شما حاضرند.
با این حال، حتی اگر از صفر تا صد طراحی سایت خود را به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ بسپارید، باز هم لازم است که درباره اصول اولیه طراحی سایت و انواع وبسایتها مقداری اطلاعات داشته باشید. در این مطلب، با انواع وبسایتهایی آشنا خواهید شد که برای مقاصد مختلف طراحی و اجرا میشوند. همچنین درباره سرویسهای جانبی خدمات طراحی سایت مانند پشتیبانی وبسایت نیز اطلاعات مختصر و مفیدی به دست خواهید آورد. در نهایت، درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد که سپردن وظیفه طراحی سایت به شرکتهایی حرفهای مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ DMplus، چه مزایا و نقاط قوتی را برای کسبوکار شما به همراه خواهد داشت.
آیا داشتن یک سایت شخصی واقعاً لازم است؟ چرا بعضی از افراد یک سایت شخصی و اختصاصی دارند؟ برخورداری از چنین وبسایتی چه فایدهای دارد و برای طراحی سایت شخصی، چه فاکتورهایی را باید مدنظر قرار دهید؟
خرید یا طراحی سایت شخصی، دلایل مختلفی دارد. افراد مختلف و به ویژه فریلنسرها، برای نمایش دانش و مهارتهای خود، نمایش پروژهها و مطالعات انجام شده و در یک کلام پرزنت خود، دست به طراحی سایت شخصی میزنند. به عبارت دیگر، این افراد از سایت شخصی به جای رزومه استفاده میکنند.
واقعیت این است که رزومهها خسته کننده هستند. کارفرمایان از شما میخواهند که رزومه خود را در تعداد صفحات مشخص و با فونت مشخصی ارائه دهید. اما آیا واقعاً چنین رزومهای میتواند تفاوتهای شما و نقاط قوتتان را نشان دهد؟ از طرف دیگر، رزومهها استاتیک هستند و زمانی که آنها را تحویل میدهید، ممکن است حاوی بخشی از دستاوردهای شما نباشند. شما نمیتوانید هر روز رزومه خود را آپدیت کنید. به همه این دلایل، برخورداری از یک سایت شخصی، بهتر جوابگوی نیازهای شماست.
اگر هنوز درباره خرید یا طراحی سایت شخصی تردید دارید، باید به شما بگوییم که وجود چنین وبسایتی باعث میشود که یافتن شما برای کسانی که به دنبال نیرو هستند، راحتتر باشد. به عبارت دیگر، اگر کسی نام شما را در اینترنت سرچ کند و شما یک وبسایت نداشته باشید، تنها پروفایل فیسبوک یا توئیتر شما در نتایج ظاهر خواهد شد.
در نهایت، باید بدانید در فرایند توسعه و طراحی سایت شخصی، مهارتهای بسیار مفیدی کسب میکنید که اتفاقاً برای آینده شغلی و حرفهای شما هم سودمند خواهند بود. خواه فرایند طراحی سایت را خودتان به عهده بگیرید و خواه این کار را به یک شرکت طراحی سایت در اصفهان یا شهر محل سکونت خود بسپارید، در مسیر انجام این کار مهارتهای مختلفی به دست میآورید که بخصوص در بهینهسازی امور به درد خواهند خورد. اما یک سایت شخصی چطور راهاندازی میشود؟ در ادامه این بخش، با گامهای توسعه و طراحی سایت آشنا خواهید شد:
1- یک نام دامنه و هاست خریداری کنید.
2- برنامه وردپرس را نصب کرده و سایت خود را راهاندازی کنید.
3- با استفاده از تمها، طراحی وبسایت خود را شخصیسازی کنید.
4- با استفاده از پلاگینها و ویجتها سایت خود را ارتقا دهید.
قدمهایی که از آنها نام بردیم، مراحل کلی توسعه یک سایت شخصی هستند. هر کدام از این مراحل دارای جزئیات و زیربخشهای نسبتاً زیادی هستند که برای یادگیری آنها میتوانید از کتابها، کارگاهها یا منابع اینترنتی استفاده کنید. با این حال، اگر تمایل ندارید که وقت و انرژی خود را صرف طراحی یک سایت شخصی کنید یا احساس میکنید که از دانش کافی برای این کار بهرهمند نیستید، میتوانید انجام این کار را به شرکتهای طراحی سایت در اصفهان، تهران یا شهرهای دیگر بسپارید. آژانس دیجیتال مارکتینگ DMplus یکی از گزینههای شماست.
طراحی سایت شخصی نشدنی نیست، اما ساختن یک وبسایت شخصی که متعلق به خود شما باشد و تمام ویژگیها، مهارتها و شخصیت شما را به نمایش بگذارد، میتواند کمی دشوار باشد.
تیم حرفهای ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ DMplus، یک شرکت حرفهای بسیار باتجربه در زمینه طراحی سایت در اصفهان است که تمام تجربه خود را برای برآورده کردن نیازها و خواستههای شما، صرف میکنند. طراحی یک شمای رنگی درست، انتخاب قطعات پورتفولیوی عالی و ساختن صفحاتی که شخصیت شما را نشان دهند، همگی از گامهایی هستند که دیامپلاس برای تحویل یک سایت شخصی کارآمد به شما، برمیدارد.
آیا داشتن یک سایت شخصی واقعاً لازم است؟ چرا بعضی از افراد یک سایت شخصی و اختصاصی دارند؟ برخورداری از چنین وبسایتی چه فایدهای دارد و برای طراحی سایت شخصی، چه فاکتورهایی را باید مدنظر قرار دهید؟
خرید یا طراحی سایت شخصی، دلایل مختلفی دارد. افراد مختلف و به ویژه فریلنسرها، برای نمایش دانش و مهارتهای خود، نمایش پروژهها و مطالعات انجام شده و در یک کلام پرزنت خود، دست به طراحی سایت شخصی میزنند. به عبارت دیگر، این افراد از سایت شخصی به جای رزومه استفاده میکنند.
واقعیت این است که رزومهها خسته کننده هستند. کارفرمایان از شما میخواهند که رزومه خود را در تعداد صفحات مشخص و با فونت مشخصی ارائه دهید. اما آیا واقعاً چنین رزومهای میتواند تفاوتهای شما و نقاط قوتتان را نشان دهد؟ از طرف دیگر، رزومهها استاتیک هستند و زمانی که آنها را تحویل میدهید، ممکن است حاوی بخشی از دستاوردهای شما نباشند. شما نمیتوانید هر روز رزومه خود را آپدیت کنید. به همه این دلایل، برخورداری از یک سایت شخصی، بهتر جوابگوی نیازهای شماست.
اگر هنوز درباره خرید یا طراحی سایت شخصی تردید دارید، باید به شما بگوییم که وجود چنین وبسایتی باعث میشود که یافتن شما برای کسانی که به دنبال نیرو هستند، راحتتر باشد. به عبارت دیگر، اگر کسی نام شما را در اینترنت سرچ کند و شما یک وبسایت نداشته باشید، تنها پروفایل فیسبوک یا توئیتر شما در نتایج ظاهر خواهد شد.
در نهایت، باید بدانید در فرایند توسعه و طراحی سایت شخصی، مهارتهای بسیار مفیدی کسب میکنید که اتفاقاً برای آینده شغلی و حرفهای شما هم سودمند خواهند بود. خواه فرایند طراحی سایت را خودتان به عهده بگیرید و خواه این کار را به یک شرکت طراحی سایت در اصفهان یا شهر محل سکونت خود بسپارید، در مسیر انجام این کار مهارتهای مختلفی به دست میآورید که بخصوص در بهینهسازی امور به درد خواهند خورد. اما یک سایت شخصی چطور راهاندازی میشود؟ در ادامه این بخش، با گامهای توسعه و طراحی سایت آشنا خواهید شد:
1- یک نام دامنه و هاست خریداری کنید.
2- برنامه وردپرس را نصب کرده و سایت خود را راهاندازی کنید.
3- با استفاده از تمها، طراحی وبسایت خود را شخصیسازی کنید.
4- از رنگها به نفع خود بهره ببرید.
قدمهایی که از آنها نام بردیم، مراحل کلی توسعه یک سایت شخصی هستند. هر کدام از این مراحل دارای جزئیات و زیربخشهای نسبتاً زیادی هستند که برای یادگیری آنها میتوانید از کتابها، کارگاهها یا منابع اینترنتی استفاده کنید. با این حال، اگر تمایل ندارید که وقت و انرژی خود را صرف طراحی یک سایت شخصی کنید یا احساس میکنید که از دانش کافی برای این کار بهرهمند نیستید، میتوانید انجام این کار را به شرکتهای طراحی سایت در اصفهان، تهران یا شهرهای دیگر بسپارید. آژانس دیجیتال مارکتینگ DMplus یکی از گزینههای شماست.
امروزه، ما تقریباً تمام کارهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهیم و این موضوع، شامل خرید کردن هم میشود. به همین دلیل هم، این دوران بهترین زمان برای راهاندازی یک کسبوکار در زمینه تجارت الکترونیک، محسوب میشود. امروزه تقریباً مهم نیست که شما چه چیزی میفروشید، چه محصول شما کفش ورزشی باشد، چه سس سالاد یا هر چیز دیگری میان این دو، به این نیاز خواهید داشت که با قطار سریعالسیر طراحی سایت فروشگاهی یا تجاری همراه شوید. یک سایت فروشگاهی، این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که برند خود را تعریف کرده، با مشتریان بیشتری در ارتباط بوده و محصولات بیشتری بفروشید. اما همه این دستاوردها در گروی این است که طراحی سایت فروشگاهی شما به شکل درستی انجام شده باشد.
برای ایجاد یک سایت فروشگاهی درست، داشتن دانش طراحی وب یک امر حیاتی است و طراحی وب، درباره استفاده از رنگهای درست، فونتهای درست، تصاویر و کلمات درست و گرافیک صحیح برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان به خرید محصول، صحبت میکند. طراحی سایت فروشگاهی شما باید به شکلی باشد که مشتریان بالقوه را جذب کرده، تجربه کاربری بینظیری را برای آنها رقم زده و فروشگاه شما را با جلوه هرچه تمامتر نمایش دهد.
توجه داشته باشید که طراحی سایت مهارتی است که به تجربه و صرف زمان نیاز دارد، بنابراین، برای داشتن یک سایت فروشگاهی عالی، بهتر است کار را به متخصصین امر بسپارید. با این حال، اگر تمایل دارید که خودتان دست به کار شوید، در روند طراحی سایت فروشگاهی، هفت نکته زیر را مدنظر داشته باشید:
1- سایت را تا حد امکان ساده طراحی کنید.
2- برندسازی را در اولویت قرار دهید.
3- مثل بازدید کننده سایت خود فکر کنید.
4- از رنگها به نفع خود بهره ببرید.
5- از تصاویر باکیفیت استفاده کنید.
6- سایت را طوری طراحی کنید که حرکت در میان دستهبندیها ساده باشد.
7- مراقب باشید که سایت سریع و بهموقع به کاربر پاسخ دهد.
8- تنها به مخاطب هدف فکر کنید.
وبسایتهای فروشگاهی نحوه خرید و فروش آنلاین را به طرز چشمگیری تغییر دادهاند. اگر به دنبال طراحی سایت در اصفهان یا هر شهر دیگری هستید، دیامپلاس آماده است تا بازدید کنندگان سایت شما را به خریداران محصول تبدیل کند. با برخورداری از بینهایت ویژگی و عملکرد، ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ DMplus، مرزهای طراحی سایت فروشگاهی را برداشته و ایدههای تازهای را به این حوزه وارد میکنیم. تلاش ما که از مشاوره و طوفان مغزی آغاز شده و به سمت توسعه و پیادهسازی پیش میرود، در نهایت یک سایت کاملاً حرفهای و خلاق را برای شما آماده خواهد کرد. دیامپلاس تجربه طراحی سایت در اصفهان و همکاری با کمپانیهای متعدد بزرگ و کوچک را داشته و از نیروهای متخصص و مجربی برای ارائه بهترین نتایج، برخوردار است.
طراحی وبسایتی که با برند شرکت همخوانی داشته باشد.
برنامهریزی و تولید به صورت وایرفریم
پیدا کردن و آنالیز رقبا
تولید محتوا و کپیرایتینگ برای وبسایت
گزارشدهی کامل و مطابق نظر به کارفرما
توسعه و یکپارچه سازی سیستم مدیریت محتوا
آیا نیاز به وبسایتی دارید که کسبوکار شما را در فضای وب مطرح کند؟ آیا برای سایت شرکتی خود به ایده نیاز دارید؟ طراحان مجرب ما در آژانس حرفهای دیجیتال مارکتینگ DMplus نمونههایی از بهترین وبسایتهای شرکتی با ویژگیهای گوناگون را برای شما گردآوری کردهاند.
وقتی که طراحی سایت شرکتی به صورت درست و حرفهای انجام شود، کاربران و بازدیدکنندگان را وادار میکند که اقدامی انجام دهند. این اقدام میتواند خرید محصول یا سرویس از شرکت شما یا همکاری با آن باشد. در دیامپلاس، همگام با طراحی سایت در اصفهان، ما به شرکتهای بزرگ و کوچک کمک میکنیم تا از بستر وب برای انجام پروژهها و ارتباط با طرفین معاملات خود استفاده کنند. وبسایتهای شرکتی طراحی شده توسط تیم حرفهای دیامپلاس، توانایی مدیریت و حفظ محتوا را از طریق یک سیستم مدیریت محتوای بسیار ساده، برای شما فراهم میکند.
استایل طراحی سایت پورتال به کاربرد وبسایت شما بستگی دارد. برای مثال، اگر وبسایت مورد نظر یک پورتال فشن است، آنگاه بهتر است که طراحی آن به شکل یک سایت فروشگاهی انجام شود. در مقابل، اگر به دنبال ایجاد یک پورتال خبری یا اطلاعاتی هستید، آنگاه شاید مایل باشید که وبسایت خود را به شکل وبسایتهای سنتی خبری طراحی کنید. به طور کلی، بهتر است که استایل طراحی وبسایت پورتال شما با آنچه که قرار است برای مخاطب فراهم کنید، اطلاعاتی که قرار است با او به اشتراک بگذارید و برندتان همخوانی داشته باشد.
به طور کلی، در یک وبسایت پورتال مقادیر عظیمی از اطلاعات موجود هستند. به همین دلیل، سایت باید به کاربران کمک کند تا آنچه که میخواهند را به راحتی پیدا کنند و آن کاری که میخواهند را به راحتی انجام دهند. این موضوع، مهمترین فاکتور در طراحی پورتال است. به عنوان مثال، اگر وبسایت شما یک پورتال برای یافتن تصاویر است، بهتر است که از المانهای گرافیکی بهره ببرید تا تصاویر مجانی از تصاویر دارای حق امتیاز جدا شده و مشخص باشند.
همانطور که گفتیم، یک سایت پورتال قدرتمند اثرگذاری کسبوکار شما را افزایش داده و ارتباط با مشتری و فروش را ساده میکند. به بیان دیگر، ارتقاء اثربخشی کسبوکار شما و بالا بردن مزایای رقابتی، معمولاً با بهره بردن از تکنولوژیها، یکپارچهسازی دادهها و ساده کردن فرایندها حاصل میشود. آژانس دیجیتال مارکتینگ DMplus، برای توسعه و طراحی پورتال، یک وبسایت جدید را ایجاد کرده و یا وبسایت مورد نظر را با سایت کنونی شما ادغام میکند. برخورداری از یک سایت پورتال حرفهای به شما اجازه میدهد تا ویژگیها و کاربردهای تازهای را برای مشتریان B2B خود فراهم کنید. همکاران ما در شرکت دیامپلاس، در مسیر طراحی سایت در اصفهان و دیگر شهرهای کشورمان، ویژگیهای زیر را برای سایت پورتال در نظر میگیرند:
• سایت پورتال را بر اساس نیازهای تجاری منحصربهفرد شما شخصیسازی میکنند.
• سرورها و نقاط دادهای خانگی شما را یکپارچه میسازند.
• سایتی را طراحی میکنند که همگام با رشد کسبوکار شما، تکامل مییابد
اگر محتوا را بدنه یک وبسایت در نظر بگیریم، طراحی گرافیکی به آن جلوه خواهد داد. به بیان دیگر، طراحی گرافیکی محتوای شما را زیبا و معنادار ساخته و جنبههای بصری به یاد ماندنی را به کسبوکار شما خواهد بخشید. از لوگوی تجاری شما گرفته تا کارت و وبسایت شرکت یا فروشگاه شما، طراحی گرافیکی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و بدون گفتن کلمهای حرف، باعث تقویت برند شما میشود. طراحی گرافیکی بینش و مهارت خاصی را میطلبد و انجام آن به شکل حرفهای از افرادی برمیآید که دارای دانش و تجربه کافی هستند. با این حال، دانستن نکات زیر در رابطه با طراحی گرافیکی وب، خالی از فایده نیست:
در قدم اول، اجازه بدهید به یکی از شایعترین اشتباهات افراد مبتدی در طراحی گرافیکی وب بپردازیم: نامنظم بودن صفحه نمایش. بسیاری از افراد فهرستی تهیه میکنند از چیزهایی که میخواهند در وبسایتشان وجود داشته باشد و بدون اولویتبندی آنها، تمام این المانها را در یک صفحه و به صورت نامنظم قرار میدهند.
اما واقعیت این است که هر المانی که شما به طراحی وب اضافه میکنید، تمامی المانهای دیگر موجود در محتوای شما را تحت تأثیر قرار داده و آنها را مقداری از نظر دور میکند. بنابراین، اگر شما حواس مخاطب را با تعداد زیاد المانها پرت کنید، او دیگر نمیداند به چه چیزی باید نگاه کند و تجربه خوبی را از حضور در وبسایت شما نخواهد داشت. در مقابل، اگر شما تنها المانهای ضروری را در یک صفحه وبسایت خود بگنجانید، کاربر به تمامی آنها توجه خواهد کرد.
اما بعد از مرتب کردن بینظمیها و پاک کردن المانهای اضافی، چطور باید فضای ایجاد شده را پر کنید؟ فضای منفی، یک اصطلاح فنی در هنرهای بصری است که به قسمتهایی از عکس اشاره میکند که توجه مخاطب را به خود جلب نمیکنند. فضاهای منفی عموماْ خالی یا سفید هستند، مثل یک آسمان بدون ابر یا یک دیوار تک رنگ. گرچه که فضاهای منفی به خودی خود خسته کننده هستند، اما زمانی که با هنرمندی مورد استفاده قرار میگیرند، باعث تکمیل و تقویت المانهایی میشوند که نیاز به دیده شدن دارند.
سلسله مراتب بصری به معنی استفاده کردن از المانهای بصری مختلف مانند اندازه یا مکان، برای مشخص کردن ترتیب دیده شدن المانهاست. به عبارت دیگر، طراح با استفاده از این تکنیک طراحی گرافیکی وب، برای مخاطب تعیین میکند که کدام المانها را اول ببیند و کدام را دوم و کدام را بعدتر. ایجاد یک تایتل بزرگ و پررنگ در قسمت بالای صفحه وب و استفاده از اندازه فونت کوچک برای اطلاعات قانونی در قسمت پایین صفحه وبُ، مثالهای خوبی از سلسله مراتب بصری به شمار میروند.
به عنوان نخستین و مهمترین نکته در این مورد، به خاطر داشته باشید که هر رنگی دارای معنای ضمنی و تأثیرات روانی منحصر به خود است. بنابراین، اگر هویت برند شما پر شور و پر انرژی است، یک رنگ قرمز جیغ و پر نشاط، بهتر از یک رنگ آبی ملایم در طراحی گرافیکی وب، شما را به اهدافتان در جلب نظر کاربر میرساند.
به عنوان نخستین و مهمترین نکته در این مورد، به خاطر داشته باشید که هر رنگی دارای معنای ضمنی و تأثیرات روانی منحصر به خود است. بنابراین، اگر هویت برند شما پر شور و پر انرژی است، یک رنگ قرمز جیغ و پر نشاط، بهتر از یک رنگ آبی ملایم در طراحی گرافیکی وب، شما را به اهدافتان در جلب نظر کاربر میرساند.
به همین دلیل باید در طراحی گرافیکی این المان آنقدر دقت به خرج دهید که در نهایت لوگو دقیقاً نشان دهد که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام میدهید. همچنین لوگوی شما باید کاملاً منحصربهفرد باشد و در قید زمان نباشد.
شما باید جلوههای بصری برند خود را نیز مدنظر داشته باشید. این جلوههای بصری، از موجودیتهای وبسایت شما تا شکل و شمایل پستهای شما در شبکههای اجتماعی را دربرمیگیرد. تمامی این المانها باید سازگار، قوی و قابل شناسایی باشند.
از طریق یک ویدیوی درست و حرفهای، شما میتوانید تمام داستان خود را به روشی خلاق و دلربا برای مخاطبین خود روایت کنید. بدیهی است که هم تصویر و هم ویدیو زمانی از اثرگذاری کافی برخوردار است که دارای ویژگیهای گرافیکی صحیح باشد.
همکاران ما در شرکت دیامپلاس، نه تنها در زمینه طراحی سایت شخصی، شرکتی و فروشگاهی بسیار باتجربه هستند، بلکه تمامی این وبسایتها را با بالاترین کیفیت گرافیکی به شما ارائه میدهند. طراحی گرافیکی تمامی المانهای بصری برند شما، شامل لوگو، کارت ویزیت، تصاویر و پستهای وبلاگ و پستهای موجود در شبکههای مجازی، در آژانس دیجیتال مارکتینگ دیامپلاس به شکلی انجام میشود که نام و برند شما را در ذهن مخاطبینتان کاملاً ماندگار میکند.
بسیاری از ما خیال میکنیم که اجرا شدن یک وبسایت و به اصطلاح بالا آمدن آن، نقطه پایان طراحی سایت و تمامی وظایف مربوط به آن است. اما واقعیت این است که وبسایت شخصی یا تجاری شما، مثل یک اتومبیل است و اگر به حال خود رها شود و به طور مرتب مورد بررسی قرار نگیرد، در نهایت از کار خواهد افتاد. از سوی دیگر، از آنجا که تقریباً تمامی افراد و شرکتها به نحوی در فضای اینترنت حضور دارند، رقابت بسیار شدیدی در رابطه با نحوه کار کردن وبسایتها و کیفیت آنها وجود دارد. در واقع، یکی از مسئولیتهای مهم شما و رقبایتان، عملکرد درست وبسایتها و برخورداری از رتبه بالا در موتورهای جستوجو است. در این نقطه است که پشتیبانی، به یک وظیفه حیاتی در فرایند طراحی سایت تبدیل میشود.
آیا مسئولیت چک کردن مداوم نحوه عملکرد وبسایت و عدم وجود مشکل در اجرای آن را باید خودتان به عهده بگیرید یا آن که در انجام این مرحله بسیار مهم از شرکتهای طراحی سایت در اصفهان، تهران یا شهرهای کمک بگیرید. معمولاً همان شخص یا شرکتی که طراحی و توسعه سایت را به عهده داشته است، موظف میشود که تمامی مسئولیتهای مربوط به نگهداری و پشتیبانی سایت را نیز به انجام برساند. از سوی دیگر، از آنجا که بروز خطاهای محتمل یک وبسایت، یک موضوع تقریباً غیر قابل کنترل است و رفع آنها هم به اقدام فوری و صحیح نیاز دارد، بهتر است که پشتیبانی سایت خود را به تیمهای باتجربه بسپارید. در این صورت، میتوانید با خیال راحت به مسائل مربوط به کسبوکار خود پرداخته و دیگر در رابطه با عملکرد وبسایت خود هیچ دغدغهای نداشته باشید.
پس از تکمیل فرایند طراحی سایت و اجرای آن، تیم دیامپلاس با تمام قوا برای پشتیبانی سایت، رفع تمامی خطاهای احتمالی و اطمینان از این که وبسایت شما به صورت بیستوچهار ساعته برقرار باشد، آماده خواهد بود. در زمینه پشتیبانی سایت، آژانس DMPlus انتظارات زیر را برآورده میکند:
اولین و مهمترین دلیل برای اعتماد به ما، سابقه چندین ساله تیم دیجیتال مارکتینگ DMPlus در طراحی و توسعه وبسایتهای مختلف است. سپردن وظیفه طراحی سایت و پشتیبانی از آن به دیامپلاس، به معنی تحویل گرفتن یک وبسایت کاملاً حرفهای است که مشتریان شما را افزایش خواهد داد. افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن وفاداری آنها به شما، به معنی نزدیک شدن به اهداف کسبوکار و افزایش فروش محصول یا خدمت خواهد بود. در دیامپلاس، محتوای یکپارچه و بهروزی را برای وبسایت شما طراحی کرده و به صورت مداوم از عملکرد و یکپارچگی سایت، به شما اطمینان خواهیم داد.
"(ضروری)" indicates required fields