تیم بازاریابی و فروش فورال

بازاریابی و فروش

بازاریابی; جادویی برای تحول کسب وکار

بازاریابی و فروش

بازاریابی; جادویی برای تحول کسب وکار

تیم بازاریابی و فروش فورال

فهرست مطالب:

  • تعریف بازاریابی یا مارکتینگ
  • بازاریابی چیست؟
  • نکات کلیدی بازاریابی
  • مزایای بازاریابی برای کسب و کار
  • 4P بازاریابی، آمیخته بازاریابی
  • انواع استراتژی های بازاریابی
  • اهداف بازاریابی
  • محدودیتهای بازاریابی
  • معرفی خدمات تیم بازاریابی فورال
  • اگر نیاز به تیم بازاریابی حرفه ای دارید…
  • نتیجه گیری

جادوی بازاریابی ;; تحول در کسب و کار

بازاریابی و فروش

بازاریابی; جادویی برای تحول کسب وکار

تیم بازاریابی و فروش فورال

فهرست مطالب :

  • تعریف بازاریابی یا مارکتینگ
  • بازاریابی چیست؟
  • نکات کلیدی بازاریابی
  • مزایای بازاریابی برای کسب و کار
  • 4P بازاریابی، آمیخته بازاریابی
  • انواع استراتژی های بازاریابی
  • اهداف بازاریابی
  • محدودیتهای بازاریابی
  • معرفی خدمات تیم بازاریابی فورال
  • اگر نیاز به تیم بازارابی حرفه ای دارید…
  • نتیجه گیری

جادوی بازاریابی ; تحول در کسب و کار

بازاریابی

بازاریابی فرآیند علاقه مند کردن مشتریان یا مخاطبین بالقوه به محصولات و خدمات شما است. کلمه کلیدی در این تعریف «فرآیند» است. بازاریابی شامل تحقیق، تبلیغ، فروش و توزیع محصولات یا خدمات شماست. این حوزه بر مطالعه رفتارهای بازار و مصرف کننده متمرکز است و مدیریت تجاری شرکت ها را به منظور جذب، کسب و حفظ مشتریان از طریق ارضای خواسته ها و نیازهای آنها و القای وفاداری به برند، تحلیل می کند.

بازاریابی چیست؟

بازاریابی به فعالیت هایی اطلاق می شود که یک شرکت برای ترویج خرید یا فروش یک محصول یا خدمات انجام می دهد. بازاریابی شامل تبلیغات، فروش و ارائه محصولات به مصرف کنندگان یا سایر کسب و کارها است. برخی از فعالیتهای بازاریابی توسط شرکت های وابسته به نمایندگی از یک شرکت انجام می شود.
حرفه ای هایی که در بخش های بازاریابی و تبلیغات یک شرکت کار می کنند به دنبال جلب توجه مخاطبان بالقوه کلیدی از طریق تبلیغات هستند. تبلیغات، مخاطبان خاصی را هدف قرار می دهد و ممکن است شامل تأیید افراد مشهور، عبارات یا شعارهای جذاب، بسته بندی یا طرح های گرافیکی به یاد ماندنی و قرار گرفتن در معرض رسانه های کلی باشد.

مارکتینگ و بازاریابی و فروش

تعریف بازاریابی

انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینگونه تعریف می کند:

بازاریابی عبارت است از فعالیت،ها مجموعه ای از نهادها و فرآیندهایی برای ایجاد، ارتباط، ارائه و مبادله پیشنهادهایی که برای مشتریان، مخاطبین، شرکا و جامعه ارزشمند است.

بازاریابی به هر اقدامی اطلاق می شود که شرکت برای جذب مخاطب به محصول یا خدمات شرکت از طریق پیام رسانی با کیفیت بالا انجام می دهد. هدف بازاریابی ارائه ارزش مستقل برای مشتریان بالقوه و مصرف کنندگان از طریق محتوا، با هدف بلندمدت نشان دادن ارزش محصول، تقویت وفاداری به برند و در نهایت افزایش فروش است.

نکات کلیدی

بازاریابی به تمام فعالیت هایی اطلاق می شود که یک شرکت برای تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات به مصرف کنندگان انجام می دهد.

بازاریابی از «آمیخته بازاریابی» استفاده می‌کند که به چهار P (محصول، قیمت، مکان و تبلیغ) نیز معروف است.

بازاریابی قبلا حول محور تکنیک های بازاریابی سنتی از جمله تلویزیون، رادیو، پست و استراتژی های دهان به دهان متمرکز بود.

اگرچه بازاریابی سنتی هنوز رایج است، بازاریابی دیجیتال اکنون به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در خبرنامه، رسانه‌های اجتماعی، شرکت‌های وابسته و استراتژی‌های بازاریابی محتوا مشارکت کنند.

بازاریابی در هسته خود به دنبال دریافت یک محصول یا خدمات، شناسایی مشتریان ایده آل خود و جلب توجه مشتریان به محصول یا خدمات موجود است.

مزایای بازاریابی برای کسب و کار شما

بازاریابی برای کسب و کار شما چه می کند؟ بازاریابی مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد. در اینجا چند مورد از تاثیرگذارترین آنها آورده شده است.

  1. افزایش آگاهی از برند

بازاریابی موثر برند و پیشنهادات شما را به مشتریان بالقوه معرفی می کند و در طول زمان، اعتماد و وفاداری ایجاد می کند. این مهم است زیرا مردم را با برند شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید آشنا می کند. همچنین شما را برای مشتریانی به یاد ماندنی می کند که می توانند به برند شما اعتماد کنند، مشتریان وفادار شوند و در شبکه های خود درباره شما حرف بزنند.

  1. ایجاد ترافیک

یک استراتژی بازاریابی که به خوبی اجرا شده است، سرنخ های واجد شرایط را به سمت وب سایت شما هدایت می کند و در نهایت فروش را افزایش می دهد. تکنیک‌های امتیازدهی و بهینه‌سازی سرنخ می‌توانند در این فرآیند کمک کنند.

  1. افزایش درآمد

استراتژی های بازاریابی، مانند بهینه سازی وب سایت، سئو، کمپین های ایمیل، باعث افزایش فروش و درآمد میشوند.

  1. ایجاد اعتماد در برند شما

ایجاد اعتماد منجر به وفاداری مشتری، تکرار خرید، نظرات مثبت و تبلیغات زبانی ارزشمند می شود که هنوز هم یکی از موثرترین انواع تبلیغات است.

  1. ردیابی معیارهای سنجش

معیارها نگرش ارزشمندی برای ایجاد و بهینه سازی استراتژی های بازاریابی ارائه می دهند. تجزیه و تحلیل داده ها به شما این امکان را می دهد که کمپین های خود را برای بهبود مستمر اثربخشی آنها تطبیق و تنظیم کنید.

4P بازاریابی ، آمیخته بازاریابی

به گفته مک کارتی، 4P بازاریابی به عنوان یک فرمول اساسی برای شناسایی و کار با عناصر ضروری در استراتژی بازاریابی شما عمل می کند.

30 درصد تخفیف

برای دانش آموزان
بانوان خانه دار
دانشجویان

محصول:

چه چیزی به مشتریان خود ارائه می دهید؟ محصول باید طوری طراحی شود که نیازها، انگیزه ها و خواسته های مخاطب هدف شما را برآورده کند.

قیمت:

چقدر برای محصول خود هزینه می کنید؟ قیمت بخش بسیار مهمی از استراتژی بازاریابی است و بر عوامل مختلفی از جمله حاشیه سود، بازار هدف، اهداف مالی و روندها تأثیر می گذارد. تعیین قیمت رقابتی که ارزش محصول و جذابیت آن را برای مشتری شما منعکس کند، بسیار مهم است.

محل:

قرارگیری استراتژیک محصول شما، چه از طریق کانال‌های آنلاین یا فروشگاه‌های فیزیکی که در مکان‌های مختلف پخش شده‌اند، باید دسترسی و تجربه خرید یکپارچه را برای مشتریان بالقوه در اولویت قرار دهد.

ترویج:

چگونه ارزش محصول خود را به مشتریان منتقل می کنید؟ این به استفاده از کانال های تبلیغاتی مختلفی اشاره دارد که می توانید از آنها برای تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده کنید و مزایای محصول یا خدمات خود را در بازار به نمایش بگذارید.

انواع استراتژی های بازاریابی

بازاریابی ترکیبی از انواع تکنیک ها و تاکتیک ها است. در زیر ما برخی از استراتژی های بازاریابی ضروری را که باید در مورد آنها بدانید، فهرست کرده ایم.

پلن بازاریابی  Marketing Plan

نقشه راه برای دستیابی به اهداف تجاری از طریق ایجاد و اجرای یک استراتژی بازاریابی جامع.

بازاریابی دیجیتال Digital Marketing

دیجیتال مارکتینگ استراتژی ها و کانال های آنلاین را برای دستیابی و جذب مخاطبان هدف کاوش کنید.

بازاریابی مستقیم   Direct Marketing

رویکردی هدفمند و قابل اندازه گیری برای دستیابی و تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه. این شامل محتوای خاصی است که به مشتریان بالقوه ارائه می شود. برخی از محتوای بازاریابی چاپی را می توان از طریق پست ارسال کرد. در غیر این صورت، رسانه های بازاریابی مستقیم می توانند شامل کوپن، کوپن برای کالاهای رایگان یا جزوه باشند.

بازاریابی ایمیلی   Email Marketing

روشی مقرون به صرفه برای دستیابی به مخاطبان بزرگ و تعامل با آنها، که ثابت شده است که منجر به فروش می شود. بازاریابی ایمیلی هنوز یکی از سودآورترین و موثرترین تکنیک هاست، فقط مطمئن شوید که بخش های خود را به خوبی تعریف کنید.

بازاریابی موبایلی   Mobile Marketing

استفاده از پلتفرم‌ها و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه برای دستیابی به مخاطبان هدف، از جمله تبلیغات تلفن همراه، بازاریابی اپلیکیشن و هدف‌یابی مبتنی بر مکان.

بازاریابی ویروسی   Viral Marketing

راهی قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان زیادی و ایجاد علاقه به برند شما با انتشار محتوای جذاب و قابل اشتراک گذاری.

 بازاریابی عملکرد Performance Marketing

 این رویکرد مبتنی بر عملکرد بر ایجاد بازده قابل اندازه گیری تمرکز دارد و تضمین می کند که تبلیغ کنندگان فقط برای نتایج ملموس هزینه پرداخت می کنند.

بازاریابی درونگرا   Inbound Marketing

رویکردی مبتنی بر محتوا برای جذب مشتریان از طریق ارائه محتوای ارزشمند به آنها که اعتماد ایجاد می کند، فروش را افزایش می دهد و ترافیک وب یک برند را افزایش می دهد.

بازاریابی در فضای باز  Outdoor Marketing

این امر مستلزم نمایش عمومی تبلیغات خارج از خانه مصرف کننده است. این شامل بیلبوردها، تبلیغات چاپ شده روی نیمکت ها، برچسب روی وسایل نقلیه یا تبلیغات در حمل و نقل عمومی است.

بازاریابی چاپی   Print Marketing

این شامل محتوای کوچک و به راحتی قابل چاپ است که به راحتی قابل تکرار است. به طور سنتی، شرکت ها اغلب مواد چاپی را به صورت انبوه تولید می کردند، زیرا محتوای چاپی برای همه مشتریان یکسان بود. امروزه انعطاف بیشتر در فرآیندهای چاپ به این معنی است که مواد را می توان متمایز کرد.

بازاریابی الکترونیکی   Electronic Marketing

این مستلزم استفاده از تلویزیون و رادیو برای تبلیغات است. یک شرکت می‌تواند اطلاعاتی را از طریق رسانه‌های دیداری یا شنیداری به مشتری منتقل کند که ممکن است توجه بیننده را بهتر از فرم چاپی ، جلب کند.

بازاریابی رویدادی   Event Marketing

این مستلزم تلاش برای جمع آوری مشتریان بالقوه در یک مکان خاص برای فرصت صحبت با آنها در مورد محصولات یا نمایش محصولات است. این شامل کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری، سمینارها، نمایشگاه های جاده ای یا رویدادهای خصوصی است.

اسراتژیهای تیم بازاریابی و فروش فورال

اهداف بازاریابی

طرح بازاریابی شما کارساز نخواهد بود مگر اینکه بدانید می خواهید به چه چیزی برسید. در اینجا 10 نمونه از اهداف بازاریابی آورده شده است.

آگاهی از برند را در بین مخاطبان هدف خود افزایش دهید

این رایج ترین هدف بازاریابی است، به خصوص برای برندهای جدید. شما می توانید با اجرای اقدامات و کمپین های بازاریابی استراتژیک، دید و شناخت برند خود را در بین مخاطبان هدف خود افزایش دهید.

افزایش سهم بازار

با افزایش سهم بازار برند خود، موقعیت مطلوبی را در بازار تضمین کنید. رقابت موجود در بازار تعیین می کند که برند شما چقدر می تواند سهم بازار را به دست آورد. یک هدف می تواند کسب موقعیت خوب باشد و به عنوان مرجع بخشی از بازار در نظر گرفته شود.

راه اندازی یک محصول جدید

 یک محصول یا خدمات جدید را به بازار معرفی کنید و با یک استراتژی راه اندازی و قیمت گذاری برنامه ریزی شده، علاقه ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که محصول یا خدماتی که راه اندازی می کنید باید همیشه برای کاهش درد مصرف کنندگان ایجاد شود.

بهبود بازگشت سرمایه ROI

میزان عملکرد کمپین های بازاریابی شما را اندازه می گیرد. این یکی از مهمترین معیارهای بازاریابی برای ردیابی است.

شرکت را به بازارهای بین المللی یا محلی جدید معرفی کنید.

 گسترش کسب و کار خود به بازارهای جدید، دامنه دسترسی شما را افزایش می دهد و پایگاه بازاریابی شما را متنوع می کند.

افزایش سود کسب و کار

با تلاش های بازاریابی، سود کسب و کار خود را افزایش دهید.

قیف تبدیل را بهینه کنید.

بهبود کارایی هر مرحله از قیف، از تولید سرنخ تا فروش.

جذب سرنخ های جدید

 سرنخ ها مشتریان بالقوه ای هستند که به محصول و خدمات شما ابراز علاقه کرده اند. ایجاد سرنخ بیشتر باعث افزایش فروش شما می شود. ایجاد یک پایگاه داده مشتری مستحکم زمان می برد. به همین دلیل مهم است که به طور مستمر تلاش کنید تا سرنخ های جدیدی را جذب کنید که در نهایت می توانند به مشتریان پولی تبدیل شوند.

وفاداری مشتری

برنامه هایی ایجاد کنید که مشتریان را تشویق می کند تا به برند شما وفادار بمانند.

افزایش فروش

 اولویت اصلی اکثر بخش های بازاریابی افزایش فروش برای افزایش درآمدزایی و دستیابی به رشد پایدار کسب و کار است.

محدودیت های بازاریابی چیست؟

اگرچه دلایل زیادی وجود دارد که یک شرکت کمپین های بازاریابی را آغاز می کند، اما محدودیت های متعددی برای این صنعت وجود دارد.

اشباع بیش از حد

هر شرکتی می خواهد که مشتریان محصول آن را بخرند نه رقبایش. بنابراین، کانال‌های بازاریابی می‌توانند رقابتی باشند، زیرا شرکت‌ها در تلاش برای جلب توجه مثبت و شناخت بیشتر هستند. اگر شرکت های زیادی در حال رقابت باشند، توجه مشتری ممکن است به شدت کاهش یابد و در نتیجه هر شکلی از تبلیغات موثر نباشد.

کاهش ارزش

 هنگامی که یک شرکت تخفیف یا فروش را تبلیغ می کند، عموم ممکن است از نظر روانی در نهایت ارزش آن محصول را در آینده کمتر ببینند. اگر یک کمپین بسیار قوی باشد، مشتریان حتی ممکن است منتظر بمانند تا یک کمپین خوب را بخرند و بدانند یا به یاد بیاورند که قیمت فروش قبلی چقدر بوده است. برای مثال، اگر جمعه سیاه نزدیک شود، ممکن است برخی عمداً از خرید کالا خودداری کنند.

عدم تضمین موفقیت

بدون موفقیت تضمینی کمپین های بازاریابی ممکن است هزینه های اولیه ای را متحمل شوند که هیچ نویدی برای موفقیت در آینده ندارند. این در مورد مطالعات تحقیقات بازار نیز صادق است، جایی که زمان، تلاش و منابع برای مطالعه ای که ممکن است هیچ نتیجه قابل استفاده یا مفیدی به همراه نداشته باشد، ریخته می شود.

تعصب مشتری

مشتریان وفادار و قدیمی برای خرید برند یا محصول یک شرکت نیازی به اغوا کننده ندارند. با این حال، مشتریان جدیدتر و ناآشنا ممکن است. بازاریابی به طور طبیعی نسبت به مشتریان غیر وفادار تعصب دارد، زیرا کسانی که از قبل از شرکت حمایت می کنند با سرمایه گذاری بیشتر در بهبود محصول خدمات بهتری خواهند داشت.

هزینه

کمپین های بازاریابی ممکن است گران باشند. راه اندازی کمپین های بازاریابی دیجیتال ممکن است کار فشرده و برای حفظ برنامه ریزی، اجرا و اجرای طرح هزینه بر باشد.

وابستگی به اقتصاد

بازاریابی زمانی بیشترین موفقیت را دارد که مردم سرمایه ای برای خرج کردن داشته باشند. اگرچه بازاریابی می تواند مزایای غیر مالی مانند وفاداری به برند و شناخت محصول ایجاد کند، اما هدف نهایی افزایش فروش است. در شرایط نامطلوب اقتصاد کلان، زمانی که بیکاری بالا است یا نگرانی‌های مربوط به رکود افزایش می‌یابد، مصرف‌کنندگان ممکن است تمایل کمتری به خرج کردن داشته باشند، مهم نیست که یک کمپین بازار چقدر عالی باشد.

تیم بازاریابی  و فروش فورال

تیم بازاریابی و فروش فورال

تیم بازاریابی و فروش فورال یک تیم حرفه ای و تخصصی در زمینه مارکتینگ در اصفهان است که در سه حوزه  بازاریابی و فروش، دیجیتال مارکتینگ و بازایابی بین المللی(صادرات) مشغول به فعالیت می باشد.

خدمات تیم فورال در حوزه بازاریابی

تیم تخصصی بازاریابی فورال در اصفهان می تواند خدمات زیر را به کسب و کارها ارائه دهد:

  • اسکن و عارضه یابی سازمان با محوریت فروش و بازاریابی
  • تحقیقات بازار و رقبا
  • تدوین استراتژی های بازاریابی و فروش
  • تدوین پلن بازاریابی یا پلن مارکتینگ
  • ایجاد و راه اندازی سازمان فروش
  • آموزش نیروهای تخصصی بازاریابی و فروش
  • خدمات مشاوره، منتورینگ و کوچینگ بازاریابی و فروش
  • اجرای پلن بازاریابی و فروش
  • طراحی و راه اندازی سیستم مدیریت مشتریان CRM
  • طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان
  • قیمت گذاری حرفه ای محصولات و خدمات
  • بازاریابی و فروش محصولات و خدمات

اگر …

  • اگر نیاز به کارشناس بازاریابی و فروش دارید
  • اگر نیاز به بازاریاب حضوری و ویزیتور دارید
  • اگر نیاز به بازاریاب تلفنی دارید
  • اگر هنوز سازمان فروش خود را ایجاد نکرده اید
  • اگر به دنبال تیم بازاریابی و فروش تخصصی هستید
  • اگر به دنبال مشاوره در حوزه بازاریابی و فروش هستید
  • اگر نیاز به خدمات منتورینگ و کوچینگ فروش و بازاریابی دارید
  • اگر قصد تهیه و تدوین یک پلن بازاریابی خوب و عملی هستید
  • اگربه دنبال راه اندازی سیستم مدیریت مشتریان برای کسب و کارتان هستید
  • اگر به فکر طراحی یک باشگاه مشتریان برای کسب و کار خود می باشید
  • اگر به دنبال افزایش فروش محصولات یا خدمات خود هستید…

با مجموعه فورال تماس بگیرید و از خدمات و جلسات مشاوره رایگان بهره ببرید.

نتیجه گیری

بازاریابی هر استراتژی یا اقدامی است که می تواند به یک شرکت کمک کند تا به اهداف خود برسد، فروش و سود خود را افزایش دهد و یا درک برند را بهبود بخشد. در تیم بازاریابی و فروش فورال، ما در بازاریابی و تبلیغات زندگی می کنیم و نفس می کشیم. بازاریابی در DNA ما هست! ما در جذب کاربران به وب سایت های مشتری یا صفحات فرود از طریق تاکتیکهای بازاریابی متخصص هستیم. ما هر پروژه جدیدی را که به دست می آوریم تجزیه و تحلیل می کنیم. اگر ما آن را قابل اجرا بدانیم، می توانیم نتایج خاصی را مطابق با اهداف مشتری تضمین کنیم. این چیزی است که ما را به یک آژانس بازاریابی حرفه ای تبدیل می کند. مشتریان ما فقط زمانی پرداخت می کنند که نتایج حاصل شوند!

دریافت مشاوره برای بازاریابی و فروش 09125358439

دریافت مشاوره برای بازاریابی و فروش 09125358439

شرایط برگزاری دوره:

مدت زمان آموزش: ۱۴ ساعت

تاریخ شروع دوره: هفته آخر شهریور ماه

هزینه دوره: 1290000 تومان

هزینه با تخفیف: 900000 تومان

مکان برگزاری: اصفهان، خیابان ۲۲ بهمن، مجموعه اداری غدیر، سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، آژانس دیجیتال مارکتینگ DMplus

برای اشتراک اطلاعات و تعاملات، گروه واتساپی دارد.

ادمین اینستاگرام؛ یک شغل پردرآمد و آسان

امروزه اینستاگرام به یک محل خوب برای کسب درآمد تبدیل شده است و کسانی که اطلاعات به روزی در زمینه تکنولوژی دارند، به راحتی می‌توانند از این روش کسب درآمد از اینستاگرام، استفاده کنند. همانطور که می‌دانید، بیشتر کسب و کارهای اینستاگرامی یا پیج‌های بلاگری به دنبال پیشرفت در اینستاگرام هستند ولی راه و روش آن را بلد نبوده و یا زمان کافی برای حضور در اینستاگرام ندارند. خب از آنجایی که مدیریت پیج اینستاگرامی یک کار تخصصی است، بنابراین اغلب کسب و کارها به دنبال یک متخصص در زمینه اینستاگرام هستند که عموما با اسم ادمین اینستاگرام شناخته می‌شود. امروزه بسیاری از افراد دوست دارند تا در این زمینه فعالیت کنند و به درآمد برسند؛ بنابراین این سوال برایشان پیش می‌آید که چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

_ با آموزش از یک متخصص باتجربه، به گونه‌ای که هم تخصص را فراگیرید هم درگیر آزمون و خطاهای تجربی نشوید.

توجه داشته باشید که مسیر شما برای کسب درآمد از شغل ادمینی، از آموزش می‌گذرد.

ادمین اینستاگرام؛ یک شغل پردرآمد و آسان

امروزه اینستاگرام به یک محل خوب برای کسب درآمد تبدیل شده است و کسانی که اطلاعات به روزی در زمینه تکنولوژی دارند، به راحتی می‌توانند از این روش کسب درآمد از اینستاگرام، استفاده کنند. همانطور که می‌دانید، بیشتر کسب و کارهای اینستاگرامی یا پیج‌های بلاگری به دنبال پیشرفت در اینستاگرام هستند ولی راه و روش آن را بلد نبوده و یا زمان کافی برای حضور در اینستاگرام ندارند. خب از آنجایی که مدیریت پیج اینستاگرامی یک کار تخصصی است، بنابراین اغلب کسب و کارها به دنبال یک متخصص در زمینه اینستاگرام هستند که عموما با اسم ادمین اینستاگرام شناخته می‌شود. امروزه بسیاری از افراد دوست دارند تا در این زمینه فعالیت کنند و به درآمد برسند؛ بنابراین این سوال برایشان پیش می‌آید که چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

_ با آموزش از یک متخصص باتجربه، به گونه‌ای که هم تخصص را فراگیرید هم درگیر آزمون و خطاهای تجربی نشوید.

توجه داشته باشید که مسیر شما برای کسب درآمد از شغل ادمینی، از آموزش می‌گذرد.

جهت مشاوره در خصوص بازاریابی و فروش، فرم زیر را تکمیل فرمایید:

جهت دریافت مشاوره برای بازاریابی و فروش خود، لطفا فرم زیر را تکمیل فرمایید:

#
امروز دیجیتالی بخندツ
هرگز
بعدا یادآوری کن
نه ممنون