پلن یا برنامه
بازاریابی

Marketing Plan

پلن یا برنامه یا طرح بازاریابیmarketing-plan
پلن یا برنامه یا طرح بازاریابیmarketing-plan

پلن یا برنامه بازاریابی

Marketing Plan

فهرست مطالب:

  • تعریف پلن بازاریابی
  • پلن یا برنامه بازاریابی چیست؟
  • پلن بازاریابی خود را در 6 مرحله توسعه دهید
  • چک لیست نگارش پلن بازاریابی
  • تبدیل استراتژی بازاریابی به پلن بازاریابی
  • تاکتیکهای بازاریابی
  • اکشن های بازاریابی
  • کنترلهای تجاری
  • اجرای پلن بازاریابی
  • نتیجه گیری

با برنامه بفروشید

فهرست مطالب :

  • تعریف پلن بازاریابی
  • پلن یا برنامه بازاریابی چیست؟
  • پلن بازاریابی خود را در 6 مرحله توسعه دهید
  • چک لیست نگارش پلن بازاریابی
  • تبدیل استراتژی بازاریابی به پلن بازاریابی
  • تاکتیکهای بازاریابی
  • اکشن های بازاریابی
  • کنترلهای تجاری
  • اجرای پلن بازاریابی
  • نتیجه گیری
  •  

با برنامه بفروشید

تدوین پلن بازاریابی

نوشتن یک برنامه و پلن بازاریابی می تواند به شما در تعریف استراتژی بازاریابی و شناسایی بهترین فعالیت ها و کانال ها برای بازاریابی محصولات یا خدمات کمک کند. بیاموزید که چگونه با الگوی طرح بازاریابی ما یک برنامه بازاریابی تدوین کنید. در این مقاله به مباحث زیر می پردازیم : نوشتن استراتژی و برنامه بازاریابی- استراتژی بازاریابی خود را در 6 مرحله توسعه دهید- استراتژی خود را به برنامه بازاریابی خود تبدیل کنید- برنامه بازاریابی را اجرا کنید

تعریف طرح بازاریابی

طرح بازاریابی یک نقشه راه استراتژیک است که کسب و کارها برای سازماندهی، اجرا و پیگیری استراتژی بازاریابی خود در یک دوره معین از آن استفاده می کنند. طرح‌های بازاریابی می‌توانند شامل استراتژی‌های بازاریابی مختلف برای تیم‌های بازاریابی مختلف در سراسر شرکت باشند که همگی در جهت اهداف تجاری یکسانی کار می‌کنند.

یک طرح بازاریابی مانند یک GPS برای کسب و کار شما است: بهترین راه برای رسیدن به اهداف فروش و درآمد خود را به شما نشان می دهد و در عین حال از هرگونه خطای زمان بر و پرهزینه در طول مسیر جلوگیری می کند. ما نکاتی را برای ایجاد یک برنامه بازاریابی ارائه می دهیم که به ترسیم مسیر شما و حفظ کسب و کار شما در مسیر کمک می کند.

پلن یا طرح یا برنامه بازاریابی چیست؟

یک طرح بازاریابی، فعالیت های بازاریابی/تبلیغات مورد نظر شما را برای یک دوره خاص، معمولاً طی 12 ماه آینده، مشخص می کند. نحوه دستیابی، جذب و متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصولات یا خدمات شما را با اهداف، اقدامات و مسئولیت‌پذیری روشن توضیح می‌دهد.

در حالی که شرکت‌های بزرگ ممکن است یک استراتژی بازاریابی فراگیر با برنامه‌های جداگانه برای هر بخش از استراتژی داشته باشند، ما به کارآفرینان با مشاغل کوچک‌تر توصیه می‌کنیم همه چیز را ساده نگه دارند.

او می‌گوید: «به صورت عملی فکر کنید. “این در مورد “استراتژی” سرمایه نیست، بلکه روشی برای دستیابی به اهداف شماست.

طرح بازاریابی طرح حمله شما برای تعقیب فرصت های درآمدی با اولویت بالا است.

بازاریابی موثر باید:

  • بر اساس برنامه و اهداف کسب و کار شما و بر اساس استراتژی کسب و کار شما شکل گرفته باشد
  • توسط یک فرآیند روشن و دانش عملی هدایت می شود.

استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی پایه و اساس هر کاری را که انجام می دهید تنظیم می کند. با استراتژی بازاریابی خود شروع کنید، سپس یک برنامه بازاریابی برای واقعی کردن آن ایجاد کنید.

استراتژی بازاریابی شما موارد زیر را مشخص می کند:

  • چرا شما در این کسب و کار هستید؟
  • چه چیزی می خواهید به دست آورید؟

این موضوع، رویکرد بازاریابی بلند مدت شما را مشخص می کند.

برنامه بازاریابی شما چگونه و چه زمانی را توضیح می دهد. این برنامه:

  • نقشه راه تاکتیکی برای تحقق استراتژی شما است
  • ابتکارات کوتاه مدت شما در سال جاری را شرح می دهد.

داشتن یک استراتژی و برنامه بازاریابی مشخص، مزایای قابل توجهی را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. آن کمک خواهد کرد تا:

  • تلاش های بازاریابی خود را متمرکز نگه دارید
  • با مشتریان مناسب ارتباط برقرار کنید
  • از سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را ببرید
  • نتایج خود را اندازه گیری و بهبود بخشید.
پلن یا برنامه یا طرح بازاریابیmarketing-plan

پلن  بازاریابی خود را در 6 مرحله توسعه دهید

رویکرد بازاریابی شما بر نحوه اداره کسب و کار شما تأثیر می گذارد، بنابراین مهم است که با تیم داخلی و شرکای خارجی خود مشورت کنید.

همانطور که مراحل را طی می کنید، بینش ها و یافته های خود را در قالب های مربوطه ثبت کنید.

1. وضعیت فعلی خود را بشناسید

بازار خود را بشناسید

با گرفتن اطلاعات در مورد صنعت و مشتریان خود شروع کنید.

تحقیقات بازار بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما است. آن:

  • شامل جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در مورد مشتریان و صنعت شما، مانند اندازه، رشد و روند است
  • به شما کمک می کند تا در مورد مشتریان خود و تقاضای فعلی و آینده برای محصولات و خدمات خود بیشتر بدانید.

3 روش اصلی برای انجام تحقیق وجود دارد:

تحقیق دسکتاپی – دسترسی به اطلاعات موجود که به راحتی به صورت آنلاین از منابع معتبر در دسترس است

تحقیق کمی – استفاده از پرسشنامه برای دریافت پاسخ از یک مخاطب خاص و تفسیر داده ها

تحقیق کیفی – با استفاده از مصاحبه، بحث یا گروه های متمرکز برای کشف موضوعات با جزئیات بیشتر.

شما می توانید تحقیق را خودتان انجام دهید یا یک آژانس خارجی را برای انجام تحقیقات استخدام کنید.

کسب و کار خود را بشناسید

در مرحله بعد، شما نیاز به یک ارزیابی صادقانه از کسب و کار خود از دیدگاه داخلی دارید.

تجزیه و تحلیل SWOT می تواند روشی مفید برای ارزیابی جایگاه شما در بازار نسبت به رقبا باشد. موانع عمده و محرک های کسب و کار را برجسته می کند و جهت لازم را برای موارد زیر ارائه می دهد:

  • پیشروی بر اساس نقاط قوت (S) Strengths
  • به حداقل رساندن نقاط ضعف (W) Weaknesses
  • فرصت ها را غنیمت بشمار (O) Opportunities
  • مقابله با تهدیدات (T) Threats

این ابزار تشخیصی می تواند به شما کمک کند تا بینش های اساسی را برای هدایت استراتژی بازاریابی خود کشف کنید.

2. اهداف بازاریابی خود را تعیین کنید

بر اساس طرح و اهداف تجاری شما، گام بعدی تعیین اهداف بازاریابی است که ویژگیهای آنها عبارتند از:

  • روشن
  • واقع بینانه
  • قابل اندازه گیری

این اهداف معمولاً تمرکز مالی یا ارتباطی دارند و ممکن است حوزه‌های مختلفی را پوشش دهند، مانند:

  • ایجاد آگاهی از برند
  • تغییر درک مشتری
  • تولید سرنخ های تجاری
  • افزایش حجم فروش
  • بهبود حفظ مشتری
  • افزایش رضایت مشتری

مهم است که تا حد امکان شفاف باشید تا بتوانید نتایج را به طور موثر اندازه گیری کنید. اطمینان حاصل کنید که هر یک از اهداف بازاریابی شما با معیارهای SMART مطابقت دارد:

  • خاص Specific – به وضوح آنچه را که می خواهید به دست آورید، بیان کنید.
  • قابل اندازه گیری Measurable – شما باید بتوانید نتایج و پیشرفت خود را اندازه گیری و نظارت کنید.
  • قابل دستیابی Achievable – مهارت ها و منابع خود را در نظر بگیرید.
  • مرتبط – Relevant روی زمینه هایی تمرکز کنید که کسب و کار شما را بهبود می بخشد.
  • محدود به زمان Time-bound – یک چارچوب زمانی برای دستیابی به نتایج تعیین کنید.

برای اندازه گیری و گزارش پیشرفت خود به سمت اهداف بازاریابی، باید شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را شناسایی و تعریف کنید. این KPIها معیارهای قابل اندازه گیری هستند (شاخص هایی که می توان آنها را اندازه گیری کرد) که برای کسب و کار شما معنادار هستند، مانند:

  • هزینه هر خرید cost per acquisition
  • ارزش طول عمر مشتری customer lifetime value
  • بازدیدکنندگان وب سایت منحصر به فرد unique website visitors
  • تعامل در رسانه های اجتماعی    social media engagement   

زمانی که اهداف بازاریابی شما درست است متوجه خواهید شد که:

  • به شما و تیمتان انگیزه می‌دهد
  • به شما امکان می دهد عملکرد کسب و کار خود را ردیابی کنید.

3. بخش های مشتری هدف خود را تعریف کنید

یک چارچوب بازاریابی کلاسیک و موثر معمولاً به عنوان STP شناخته می شود:

  • تقسیم بندی segmentation
  • هدف گذاری targeting
  • تثبیت موقعیت positioning

برای تبدیل شدن به یک کسب‌وکار متمرکز بر مشتری، باید راه‌هایی را بیابید تا بینش‌هایی را در بازار خود به دست آورید و از آن استفاده کنید.

به عنوان نقطه شروع، یافته های هر تحقیقی که در مورد مشتری انجام داده اید را خلاصه کنید. این نشان دهنده:

  • نگرش ها و رفتارهای مشتری در صنعت شما
  • نیازهای فعلی و آتی برای محصولات و خدمات.

بر اساس این تجزیه و تحلیل، مراحل زیر را برای تعریف بخش های هدف خود دنبال کنید:

  • مناسب ترین راه را برای تقسیم بندی بازار انتخاب کنید (به عنوان مثال جمعیت شناختی، جغرافیایی، روانشناختی، رفتاری).
  • اولویت بندی بخش های هدف بر اساس معیارهای مرتبط با کسب و کار شما (به عنوان مثال ارزش بالقوه، تمایز برند، توانایی ارائه خدمات).
  • یک پروفایل برای هر یک از بخش‌های هدف ترجیحی خود مستند کنید و سپس پرسوناهایی ایجاد کنید تا با روشی معنادار به آن‌ها بپردازید.

4. تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید

کسب و کار شما به احتمال زیاد در یک بازار رقابتی عمل می کند. مشتریان معمولاً برای انتخاب ناامید می شوند. به همین دلیل ضروری است که جایگاه برند خود را به گونه ای ایجاد کنید که مزیت رقابتی پایدار را به دست آورید.

به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود، باید مشخصات رقبای کلیدی خود را حفظ کنید. می توانید:

  • با افرادی صحبت کنید که ممکن است اطلاعات مرتبطی داشته باشند، به عنوان مثال، تیم های فروش و شرکای تجاری شما
  • حضور دیجیتالی آنها را بررسی کنید، به عنوان مثال، وب سایت، رسانه های اجتماعی
  • مطالب بازاریابی و لیست قیمت های موجود را جمع آوری کنید
  • رتبه بندی آنلاین و نظرات مشتریان خود را بخوانید
  • محصولات و خدمات را در محل خود یا آنلاین خریداری کنید.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، دریابید که چگونه تحقیقات بازار انجام دهید.

اطلاعاتی در مورد هر یک از رقبای اصلی خود بیابید:

  • محصولات و خدمات
  • مدل قیمت گذاری
  • خدمات مشتری
  • زنجیره های تامین
  • تفاوت برند
  • رویکرد بازاریابی

از این اطلاعات برای کمک به شناسایی مواردی که کسب و کار شما را متمایز می کند استفاده کنید.

  • چگونه نیازهای فعلی مشتریان خود را بهتر از رقبا برآورده می کنید؟
  • چگونه می توانید نیازهای آینده مشتریان خود را بهتر برآورده کنید؟

5. جایگاه برند خود را تعریف کنید

موقعیت یابی برند بسیار فراتر از نام یا لوگوی شماست. این هدف تجاری شماست. آن به شما اطمینان می دهد که ارتباطات، فرهنگ و تجربه مشتری شما با هم هماهنگ هستند.

جاه طلبی، ساخت یک برند متمایز است. این در مورد چیزی است که شما می خواهید:

  • شناخته شدن برای مشتریان
  • تصاحب قلب و ذهن مشتریان خود

این موضوع، هر کاری را که انجام می دهید و انجام نمی دهید راهنمایی می کند.

همچنین تعریف ارزش پیشنهادی شما میتواند مفید باشد. به زبان ساده، این بیان مزایایی است که در ازای پرداخت پول به آنها ارائه می کنید. به این مساله مانند یک بازی برد-برد برای کسب و کار و مشتریان خود فکر کنید.

آن توضیح می دهد:

  • وعده ارزشی که به طور مداوم به مشتریان ارائه خواهید کرد
  • چگونه مدل کسب و کار شما نیازها و خواسته های مشتریان را برآورده می کند.
  • ارزش پیشنهادی شما به مشکلاتی که برای مشتریان حل می کنید نگاه می کند.

به یاد داشته باشید که به ارزش پیشنهادی خود از نظر وضعیت فعلی و آینده ایده آل نگاه کنید. این به شما کمک می کند تا پیشرفت های آینده را اولویت بندی کنید.

6. برنامه های بازاریابی اولویت دار را شناسایی کنید

شما می توانید برنامه های بازاریابی با اولویت بالا را بر اساس موارد زیر شناسایی کنید:

  • اهداف بازاریابی
  • بخش های هدف
  • موقعیت یابی برند
  • تحلیل رقابتی.

به اینها به عنوان موضوعات استراتژیک خود فکر کنید.

به عنوان مثال، تصور کنید که در حال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نوآورانه هستید. بر اساس تجزیه و تحلیل خود از وضعیت فعلی و ارزیابی فرصت های آینده، ممکن است 4 برنامه بازاریابی را که برای پیشبرد رشد به آنها نیاز دارید شناسایی کنید:

  • بررسی و راه اندازی مجدد برند
  • افزایش جذب مشتری جدید
  • افزایش ارزش از طریق فروش متقابل یا افزایش فروش
  • افزایش وفاداری و حمایت مشتری

این بسته های کاری سپس اقدامات بازاریابی شما را هدایت می کند و تعیین می کند که تلاش های بازاریابی خود را کجا متمرکز کنید. متمرکز و ثابت باشید. اگر کاری خارج از این موضوعات انجام می دهید، از خود بپرسید چرا.

پلن یا برنامه یا طرح بازاریابیmarketing-plan

30 درصد تخفیف

برای دانش آموزان
بانوان خانه دار
دانشجویان

چک لیست: از استراتژی تا برنامه ریزی

قبل از اینکه به برنامه بازاریابی خود بروید، مطمئن شوید که 6 مرحله ذکر شده در بالا را تکمیل کرده اید:

  • من کسب و کار خود و بازار فعلی را می شناسم.
  • من اهداف بازاریابی واضح، واقع بینانه و قابل اندازه گیری را تعیین کرده ام.
  • من بخش های هدف معنی دار را تعریف کرده ام.
  • من برند متمایز کسب و کارم را تعریف کرده ام.
  • من تجزیه و تحلیل رقبای خود را تکمیل کرده ام.
  • من برنامه های بازاریابی را که باید روی آنها تمرکز کنم شناسایی کرده ام.

استراتژی خود را به برنامه بازاریابی خود تبدیل کنید

هنگامی که یک استراتژی بازاریابی دارید، می توانید آن را به یک برنامه بازاریابی گسترش دهید. طرح بازاریابی منعکس کننده تفکر شما است. این نقشه راه شماست تا به جایی که می خواهید برسید.

یک طرح بازاریابی:

  • یک سند کاربردی و مفصل است
  • فعالیت های واقع بینانه و قابل اندازه گیری را تنظیم می کند.

پلن بازاریابی به اجرای موارد زیر می پردازد:

  • تاکتیک ها (روش ها)
  • اقدامات
  • کنترل ها

یک برنامه بازاریابی ساختاریافته و مستند مزایای زیادی دارد:

 

  • حدس و گمان را از بازاریابی شما حذف می کند
  • فعالیت های بازاریابی شما را هدفمند نگه می دارد
  • تضمین می کند که می توانید موفقیت خود را نظارت کنید.

سعی نکنید همه کارها را یکجا انجام دهید. یک رویکرد مرحله‌ای را بر اساس مهارت‌ها، زمان و کارکنانی که در دسترس دارید اتخاذ کنید.

طرح بازاریابی شما به طور مکرر اجرا می شود و در طول زمان تغییر می کند. این فرآیند مراحل مختلفی دارد:

  1. برنامه بازاریابی خود را بنویسید.
  2. تاکتیک های بازاریابی را اجرا کنید.
  3. اندازه گیری با شاخص های کلیدی عملکرد (KPI).
  4. برنامه بازاریابی خود را اصلاح کنید.

 

تاکتیک های بازاریابی

برای دستیابی موفقیت آمیز به استراتژی بازاریابی خود، باید:

  • تاکتیک‌ها (روش‌هایی) را که می‌خواهید استفاده کنید، شناسایی کنید
  • بتوانید این تاکتیک ها را توصیف کنید
  • واضح بیان کنید که چرا مناسب هستند.

به یاد داشته باشید: تاکتیک های شما باید به نیازها و خواسته های مشتریان شما پاسخ دهد.

این فرآیند 3 مرحله ای را برای هدایت تفکر خود دنبال کنید:

  1. یک برنامه بازاریابی (بسته کاری) را از بین برنامه هایی که قبلاً شناسایی کرده اید انتخاب کنید.
  2. به نیازهای بخش هدف مربوطه خود مراجعه کنید تا مطمئن شوید که این نیازها را برطرف خواهید کرد.
  3. پروژه های خاصی را که انجام خواهید داد مستند کنید.

این فرآیند را برای هر یک از برنامه های بازاریابی با اولویت بالا تکرار کنید.

 

به عنوان مثال، ممکن است نیاز به افزایش آگاهی از یک محصول خود را در میان جوانان 18 تا 25 ساله که در 10 کیلومتری کسب و کار شما زندگی می کنند، شناسایی کرده باشید. یک تاکتیک مناسب می تواند اجرای یک کمپین بازاریابی جغرافیایی هدفمند باشد:

  • در رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و نشریات محلی
  • با یک صفحه فرود وب سایت اختصاصی برای تبلیغ پیشنهاد.

از آزمون و یادگیری نترسید. برخی از ایده ها را روی مشتریان، شرکا و کارمندان دوستانه آزمایش کنید. استفاده از تاکتیک های مناسب در طول زمان با بخش های هدف شما ارتباط برقرار می کند و در نهایت نتایج فروش شما را بهبود می بخشد.

 

اقدامات کلیدی

هنگامی که تاکتیک های خود را برای هر برنامه بازاریابی چیدید، باید این را به یک برنامه عملیاتی تبدیل کنید. برنامه عملیاتی تمام اقداماتی را که باید انجام دهید را شامل میشود.

برای هر تاکتیک بازاریابی، مراحل خاص مورد نیاز را تا حد امکان با جزئیات فهرست کنید. این می تواند شامل فیلدهای زیر باشد:

  • اقدامات
  • زمان سنجی
  • مردم
  • بودجه
  • KPI ها

به طور مرتب به برنامه اقدام خود مراجعه کرده و به روز کنید. این به شما کمک می کند:

  • کارهای در حال پیشرفت خود را پیگیری کنید
  • مدیریت اجرای پروژه ها

بازاریابی عالی به افراد بزرگ نیاز دارد. افراد حاضر در کسب و کار شما تعیین می کنند که بازاریابی شما چقدر موفق است. آنها باید در طول فرآیند مشارکت داشته باشند و به کاری که انجام می دهند ایمان داشته باشند.

 

رویکرد بازاریابی شما همچنین تکنیک های فروش شما را تغذیه می کند. بازاریابی و فروش باید با هم کار کنند. KPIهای بازاریابی و اهداف فروش خود را پیوند دهید.

اطمینان حاصل کنید که مسئول هر یک از اقدامات را در برنامه اقدام خود تعیین کرده اید.

 

کنترل های تجاری

این فرآیندی است که به شما امکان می دهد عملکرد بازاریابی خود را پیگیری و گزارش دهید و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنید.

بر اساس طرح تجاری خود، مجموعه ای از اهداف بازاریابی هوشمند را توسعه داده اید. این به احتمال زیاد بر اساس نتایج زیر خواهد بود:

  • مالی (به عنوان مثال شماره های فروش)
  • ارتباطات (به عنوان مثال آگاهی از برند).

در هر یک از برنامه های بازاریابی با اولویت بالا، KPI های خاصی را برای هر تاکتیک اختصاص داده اید. به عنوان مثال، این KPI ها می توانند:

  • پاسخ به یک ایمیل مستقیم هدفمند
  • تعداد لیدهای تولید شده از یک رویداد

قبل از اجرای برنامه های بازاریابی، باید بدانید که چگونه نتایج را اندازه گیری و ارزیابی می کنید. سپس مرور هر فعالیت به موارد زیر کمک خواهد کرد:

  • مشخص کنید که بازاریابی شما چقدر خوب کار کرده است
  • نشان می دهد که چه حوزه هایی نیاز به بهبود دارند
  • بررسی کنید که آیا این فعالیت بازدهی مثبتی بر سرمایه شما داشته است (ROI)
  • معیارهایی را تعیین کنید که بتوانید در آینده برای عملکرد بهتر از آن تلاش کنید.

به بررسی و بازنگری بازاریابی خود ادامه دهید. به عنوان مثال، به صورت فصلی، باید بپرسید:

  • چگونه با بودجه و زمان ردیابی می کنیم؟
  • چه تاکتیک هایی کار می کنند و کار نمی کنند؟
  • چه چیزی در بازار خارجی تغییر کرده است؟
  • چه تغییراتی را باید انجام دهیم؟
پلن یا برنامه یا طرح بازاریابیmarketing-plan

برنامه بازاریابی را اجرا کنید

برای اجرای موفقیت آمیز برنامه بازاریابی خود، باید تأیید کنید که همه چیزهایی را که برای اجرای آن نیاز است، دارید.

منابع و تخصص

این سوالات را در مورد مهارت و ظرفیت خود از خود بپرسید:

  • آیا بودجه مناسبی را اختصاص داده اید؟
  • آیا دانش و مهارت های داخلی مناسبی دارید؟
  • آیا نیاز به ارتقای مهارت کارکنان فعلی خود دارید یا استخدام کارکنان جدید؟
  • آیا باید بر اساس شکاف‌های داخلی خود به جذب یک شریک بازاریابی خارجی فکر کنید؟

بسته به نوع کسب و کار و استراتژی بازاریابی خود، ممکن است لازم باشد آموزش و توسعه را در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال، با یک تجارت آنلاین، این می تواند شامل مدیریت وب سایت و رسانه های اجتماعی باشد.

ارتباط و همکاری

کارکنان شما باید متعهد و متعهد باشند تا تلاش های بازاریابی شما را به درستی انجام دهند.

اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما درک می کنند که چگونه بازاریابی با برنامه و اهداف کسب و کار شما مطابقت دارد.

کارکنان خود را در طول تدوین استراتژی بازاریابی و فرآیند برنامه ریزی مشارکت دهید.

کارکنانی را که مشتاق بازاریابی هستند راهنمایی کنید و فرصت هایی را برای افزایش مهارت های خود فراهم کنید.

به برقراری ارتباط ادامه دهید – بازاریابی کسب و کار شما همیشه در حال تغییر و رشد خواهد بود.


نتیجه گیری

برای تدوین استراتژی بازاریابی و نوشتن یه برنامه بازاریابی عالی می توانید از متخصصین تیم بازاریابی و فروش فورال کمک بگیرید. آنها این کار را بصورت رایگان برای شما انجام میدهند.

در تیم بازاریابی و فروش فورال، ما در بازاریابی و تبلیغات زندگی می کنیم و نفس می کشیم. بازاریابی در DNA ما هست! ما در جذب کاربران به وب سایت های مشتری یا صفحات فرود از طریق تاکتیکهای بازاریابی متخصص هستیم. ما هر پروژه جدیدی را که به دست می آوریم تجزیه و تحلیل می کنیم. اگر ما آن را قابل اجرا بدانیم، می توانیم نتایج خاصی را مطابق با اهداف مشتری تضمین کنیم. این چیزی است که ما را به یک آژانس بازاریابی حرفه ای تبدیل می کند. مشتریان ما فقط زمانی پرداخت می کنند که نتایج حاصل شوند!

“اگر واقعاً می خواهید چیزی یاد بگیرید، در مورد آن بنویسید.”

*****

دریافت مشاوره برای تدوین رایگان پلن بازاریابی 09125358439

شرایط برگزاری دوره:

مدت زمان آموزش: ۱۴ ساعت

تاریخ شروع دوره: هفته آخر شهریور ماه

هزینه دوره: 1290000 تومان

هزینه با تخفیف: 900000 تومان

مکان برگزاری: اصفهان، خیابان ۲۲ بهمن، مجموعه اداری غدیر، سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، آژانس دیجیتال مارکتینگ DMplus

برای اشتراک اطلاعات و تعاملات، گروه واتساپی دارد.

ادمین اینستاگرام؛ یک شغل پردرآمد و آسان

امروزه اینستاگرام به یک محل خوب برای کسب درآمد تبدیل شده است و کسانی که اطلاعات به روزی در زمینه تکنولوژی دارند، به راحتی می‌توانند از این روش کسب درآمد از اینستاگرام، استفاده کنند. همانطور که می‌دانید، بیشتر کسب و کارهای اینستاگرامی یا پیج‌های بلاگری به دنبال پیشرفت در اینستاگرام هستند ولی راه و روش آن را بلد نبوده و یا زمان کافی برای حضور در اینستاگرام ندارند. خب از آنجایی که مدیریت پیج اینستاگرامی یک کار تخصصی است، بنابراین اغلب کسب و کارها به دنبال یک متخصص در زمینه اینستاگرام هستند که عموما با اسم ادمین اینستاگرام شناخته می‌شود. امروزه بسیاری از افراد دوست دارند تا در این زمینه فعالیت کنند و به درآمد برسند؛ بنابراین این سوال برایشان پیش می‌آید که چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

_ با آموزش از یک متخصص باتجربه، به گونه‌ای که هم تخصص را فراگیرید هم درگیر آزمون و خطاهای تجربی نشوید.

توجه داشته باشید که مسیر شما برای کسب درآمد از شغل ادمینی، از آموزش می‌گذرد.

ادمین اینستاگرام؛ یک شغل پردرآمد و آسان

امروزه اینستاگرام به یک محل خوب برای کسب درآمد تبدیل شده است و کسانی که اطلاعات به روزی در زمینه تکنولوژی دارند، به راحتی می‌توانند از این روش کسب درآمد از اینستاگرام، استفاده کنند. همانطور که می‌دانید، بیشتر کسب و کارهای اینستاگرامی یا پیج‌های بلاگری به دنبال پیشرفت در اینستاگرام هستند ولی راه و روش آن را بلد نبوده و یا زمان کافی برای حضور در اینستاگرام ندارند. خب از آنجایی که مدیریت پیج اینستاگرامی یک کار تخصصی است، بنابراین اغلب کسب و کارها به دنبال یک متخصص در زمینه اینستاگرام هستند که عموما با اسم ادمین اینستاگرام شناخته می‌شود. امروزه بسیاری از افراد دوست دارند تا در این زمینه فعالیت کنند و به درآمد برسند؛ بنابراین این سوال برایشان پیش می‌آید که چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

_ با آموزش از یک متخصص باتجربه، به گونه‌ای که هم تخصص را فراگیرید هم درگیر آزمون و خطاهای تجربی نشوید.

توجه داشته باشید که مسیر شما برای کسب درآمد از شغل ادمینی، از آموزش می‌گذرد.

جهت مشاوره فرم زیر را تکمیل فرمایید:

جهت دریافت مشاوره لطفا فرم زیر را تکمیل فرمایید:

#
امروز دیجیتالی بخندツ
هرگز
بعدا یادآوری کن
نه ممنون