فهرست مطالب:
فهرست مطالب :
اقتصاد یکی از حوزه های مهم توسعه انسانی است که به طور مستمر در حال تحول و پیشرفت است. در حوزه اقتصاد، مفاهیم و اصول بسیاری وجود دارد که برای دستیابی به رشد و توسعه پایدار بسیار مهم هستند. در این مقاله، به بررسی اقتصاد شهرت پرداخته خواهد شد.
اصطلاح اقتصاد شهرت برای اولین بار در سال 2011 در چارچوب پانزدهم کنفرانس بین المللی شهرت برند که در شهر نیواورلئان در ایالات متحده برگزار شد، مطرح شد. این امر به ویژه با بحران های بزرگ شهرت در شرکت های مشهور جهانی مرتبط بود. اینها باعث شد تا رهبران کسب و کار در سراسر جهان درک کنند که یک شهرت بد می تواند باعث نابودی یک شرکت شود. در همان زمان، به عنوان یک رشته مدیریت، مفهوم اقتصاد شهرت نیز پس از بحران مالی بینالمللی سال 2008 تثبیت شد.
با دانستن این چارچوب، می توان فهمید که امروزه تصمیمات خرید توسط مشتریان و همچنین گزینه های سرمایه گذاری یا استخدام، لزوماً با اعتماد، احترام و تحسینی که یک شرکت یا سازمان قادر به انتقال است، مرتبط است. به همین دلیل است که مدیریت داراییهای نامشهود مانند شهرت باید در خط مقدم مدلهای تجاری باشد. با توجه به ارزشی که این امر در نتایج و بقای یک شرکت دارد.
اقتصاد شهرت یک مفهوم نوظهور در حوزه اقتصاد است که به معنای استفاده از شناخته شدن و شهرت در جامعه برای جذب مشتریان و رشد کسب و کار است.
این مفهوم به طور گسترده توسط شرکت ها و سازمان ها به کار گرفته می شود تا با افزایش شناخته شدن خود، توانایی جذب مشتریان بیشتری را داشته باشند. در این راستا، شرکت ها از روشهایی مانند تبلیغات در رسانه های اجتماعی، همکاری با شخصیت های معروف و برگزاری رویدادهای مرتبط با شناخته شدن خود استفاده می کنند.
در واقع،اقتصاد شهرت بیشتر بر روی تأثیر شناخته شدن و شهرت بر اعتبار و ارزش برند شرکت تأکید دارد. با افزایش شهرت، شرکت ها می توانند توانایی رقابت با سایر شرکت ها را افزایش داده و بازار خود را گسترش دهند. همچنین، شهرت می تواند به شرکت ها کمک کند تا در برابر تغییرات اقتصادی و رقابتی مقاومت کنند و موفقیت بیشتری به دست آورند.
به عنوان مثال، شرکت هایی مانند اپل و نایک با استفاده از استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی خلاقانه، توانسته اند برندهای خود را به شناخته شدگی بسیار بالا برسانند و بازار خود را گسترش دهند. همچنین، همکاری با شخصیت های معروف و برگزاری رویدادهای مرتبط با برند، به این شرکت ها کمک کرده است تا شهرت و اعتبار برندهای خود را افزایش دهند و مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند.
اقتصاد شهرت محیطی است که در آن برندها بر اساس نحوه درک آنلاین و وعده ای که به صورت آفلاین ارائه می کنند ساخته می شوند. این بازاری است که در آن با افراد حرفهای مانند محصولات رفتار میشود و بر اساس شهرت، رتبهبندی، اظهار نظر و قضاوت میشوند. تعاملات مثبت برند به فرصت های جدید تبدیل می شود و موارد منفی باعث کاهش اعتبار یک برند در عموم می شود. به یک معنا، این اقتصاد بازاری را ایجاد می کند که به عنوان یک رکورد دائمی مدرن برای برندهای شخصی و پایگاه داده متمرکز برای استخدام کنندگان در سراسر جهان عمل می کند.
هرچند که اقتصاد شهرت به عنوان یک مفهوم نوظهور در حوزه اقتصاد شناخته شده است، اما بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک در سال های گذشته از این راهبرد استفاده کرده اند و توانسته اند با افزایش شناخته شدگی و شهرت، رشد و توسعه خود را بهبود بخشند. با این حال، باید توجه داشت که استفاده از اقتصاد شهرت به تنهایی کافی نیست و شرکت ها باید به همراه آن، به توجه به نیازهای مشتریان خود و تولید محصولات و خدمات با کیفیت نیز توجه کافی داشته باشند. بدون توجه به این موارد، استفاده از اقتصاد شهرت ممکن است دراز مدت برای کسب و کار مضر باشد و باعث کاهش اعتبار برند شود. بنابراین، استفاده از استراتژی های اقتصاد شهرت باید به همراه رعایت اصول اقتصاد توجه و برندمدیریتی مناسب باشد.
استفاده از اقتصاد شهرت در کسب و کارها میتواند برای جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و بهبود اعتبار برند بسیار مؤثر باشد. در ادامه، چند راهکار جهت استفاده از اقتصاد شهرت در کسب و کارها آمده است:
با توجه به پراکندگی شبکههای اجتماعی در بین جامعه، این خدمات را میتوان بهعنوان یکی از بهترین راهها برای تبلیغات و ترویج برند استفاده کرد. با استفاده از تبلیغات در رسانه های اجتماعی میتوان به راحتی با مشتریان جدید ارتباط برقرار کرده و شناخته شدگی برند را افزایش داد.
با همکاری با شخصیتهای معروف در حوزههای مختلف، میتوان به راحتی شناخته شدگی برند را افزایش داد. این شخصیتها میتوانند بهعنوان سفیر برند شما عمل کنند و با بهاشتراکگذاری تجربیات و نظرات خود، به جذب مشتریان کمک کنند.
برگزاری رویدادها و جشنوارهها بهعنوان یکی از بهترین راهها برای جذب مشتریان و توسعه بازار برند استفاده میشود. با برگزاری رویدادها مانند نمایشگاهها، کنفرانسها، جشنوارهها و غیره، میتوان به راحتی با مشتریان جدید در ارتباط بود و برند خود را به آنها معرفی کرد.
برای افزایش شناخته شدگی برند، بهتر است که محصولات و خدماتی با کیفیت بالا را ارائه دهید. این کار بهعنوان یکی از بهترین راهها برای ایجاد اعتماد مشتریان به برند و جذب مشتریان جدید استفاده میشود. با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا، مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند داشت و احتمال آنکه آنها به دوستان و آشنایان خود درباره برند شما توصیه کنند، بیشتر خواهد شد.
برای افزایش شهرت برند، شبکه سازی و توسعه رابطه با مشتریان بسیار مهم است. با برقراری رابطه مستقیم با مشتریان خود، میتوانید به راحتی هر گونه نیاز و مشکل آنها را شناسایی کرده و سپس با ارائه راهحلهای مناسب، به افزایش وفاداری مشتریان و جذب مشتریان جدید کمک کنید. همچنین، با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب به مشتریان، میتوانید به آنها نشان دهید که برای شما اهمیت دارند و تمایل شما به ارائه خدمات باکیفیت بالا برای آنها است.
در کل، استفاده از اقتصاد شهرت برای کسب و کارها میتواند به راحتی باعث افزایش شناخته شدگی برند، جذب مشتریان جدید و بهبود اعتبار برند شود. با انتخاب راهکارهای مناسب و توجه به نیازهای مشتریان، میتوانید به راحتی با استفاده از اقتصاد شهرت، کسب و کار خود را به موفقیت و رشد برسانید.
با در نظر گرفتن جنبه های فوق الذکر، برای رشد و موفقیت در زمینه ای که مفهوم اقتصاد شهرت بر آن حاکم است، یک شرکت نیاز به ایجاد استراتژی های مختلفی دارد که اعتماد، احترام و امنیت را تقویت می کند. هم از سوی مشتریان و مشتریان بالقوه و هم از سوی سرمایه گذاران و کارمندان. برای این منظور، جنبه هایی مانند شرایط کاری خوب، شفافیت در مدیریت، حفظ حریم خصوصی داده ها، از جمله عوامل بسیار مرتبط هستند.
از جمله کلیدهایی که باید در دنیایی که به طور فزاینده ای توسط اقتصاد شهرت مشخص می شود دنبال شود، برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان ضروری است. این امر شامل کاربران و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی و سایر پلتفرم های دیجیتال به منظور دستیابی به حداکثر رضایت ممکن است.
در چارچوب رقابتی فزایندهای که در آن کاربران میتوانند بین تعداد زیادی از شرکتهایی که به تولید و بازاریابی همان نوع محصولات یا خدمات اختصاص داده شدهاند، یکی را انتخاب کنند، انسجامی که یک برند میتواند نشان دهد برای آنها ضروری است. از این نظر، یک برند باید بتواند در تمامی فرآیندها و سیاست های داخلی خود از نظر اجتماعی و محیط زیستی مسئولیت پذیر باشد.
با نظارت بر پلتفرمها و شبکههای اجتماعی از طریق پارادایم شنیداری اجتماعی، میتوانید از مکالماتی که در اطراف برند انجام میشود آگاه شوید. این امکان انجام اقداماتی را فراهم میکند که رضایت کاربر را افزایش میدهد، مشکلات یا شکایاتی را از قبل اصلاح میکند که میتواند منجر به بحران اعتبار شود، ابزارها یا فرآیندهای جدیدی را که نیازهای مردم را برآورده میکنند، ترکیب میکنند.
در نهایت، تصویری که خود کارمندان در مورد برند، فرآیندها و عملکرد آن دارند برای یک اقتصاد خوب شهرت ضروری است. بنابراین، راضی نگه داشتن کارمندان و ایجاد اعتماد در آنها ضروری است.
«ذینفعان میخواهند که بتوانند به شما اعتماد کنند – مطمئن باشید که به عنوان یک شرکت به وعدههای خود، صرف نظر از اینکه چه هستند، عمل خواهید کرد. و این نقطه کانونی شهرت شماست.»
روش هایی که سازمان ها باید اعتماد را ایجاد و حفظ کنند و اعتبار کسب کنند همچنان در حال تکامل است. واقعیت این است که اعتماد باید جلب شود. و ارزش وقت گذاشتن را دارد اگر شرکت شما این اعتماد را به دست آورد که در بین مصرف کنندگان، کارمندان و سرمایه گذاران شما شهرت خوبی داشته باشد، می توانید پول واقعی را در نزدیکی خود حس کنید.
شناسایی مخاطبان مناسب نیمی از کار است، اما میتوانیم با خیال راحت فرض کنیم که بیشتر سازمانها باید اعتماد حداقل این سه گروه ذینفع مشابه را جلب کنند: مصرفکنندگان، کارمندان، سرمایهگذاران.
شهرت خوب نزد مشتریان به معنای فروش بیشتر محصولات یا خدمات است. در یک نظرسنجی توسط Hubspot مشخص شد که 62٪ از مصرف کنندگان برای تصمیم گیری خرید به بررسی های آنلاین متکی هستند و 70٪ نظرات سایر مصرف کنندگان را باور داشتند. در واقع، اگر محصولی بیش از 50 نظر داشته باشد، بازدهی بالاتری خواهد داشت.
شهرت به عنوان یک مکان عالی برای کار، شما را برای رقابتی با کیفیت جذابتر می کند. در حالی که جویندگان کار به دنبال مزایای خوب، حقوق و رفت و آمد هستند، آنها همچنین نظرات کارکنان را در تحقیقات خود لحاظ می کنند. و طبق تحقیقات انجام شده، 57٪ از افراد برای شرکتی با شهرت عالی کار می کنند.
اگر سرمایه گذاران شما را دوست دارند و به شما اعتماد دارند، نصف مشکلات مالی شما حل شده است. شهرت شما بخشی از چیزی است که رهبران فکری اغلب از آن به عنوان ارزش نامشهود شما یاد می کنند، که اتفاقاً 81 درصد ارزش بازار را تشکیل می دهد.
وقتی در مورد شرکت هایی با شهرت خوب و عالی صحبت می کنیم، چند ویژگی وجود دارد که مدام مطرح می شود. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.
همه ما می دانیم که خدمات خوب به مشتریان به معنای حفظ مشتریان است. همچنین آنها را به وفاداران برند تبدیل می کند که شما را به دیگران توصیه می کنند.
به عنوان مثال، Spotify به سوالات و شکایات مشتریان از طریق توییتر خود پاسخ می دهد و هر تعاملی را با یک آهنگ پایان می دهد.
اکنون بیش از هر زمان دیگری، مصرفکنندگان و سرمایهگذاران میخواهند پول خود را در مارکهای واقعی سرمایهگذاری کنند که راههای ارتباطی را باز نگه میدارد، بهویژه وقتی صحبت از نحوه انجام کارشان میشود.
شرکت پوشاک Everlane به دلیل شفافیت مطلق در استانداردهای قیمت گذاری خود، معروف هستند. آنها حتی در صورت کاهش قیمت مواد، قیمت های خود را کاهش می دهند.
هم به عنوان مصرف کننده و هم کارمند، نسل جدید جذب شرکت هایی می شوند که به روح انسانی احترام می گذارند شرکت هایی که در فعالیتهای مسئولیت اجتماعی مشارکت میکنند همیشه برای مخاطبین و مشتریان خود قابل احترام و محبوب هستند.
در دهه گذشته، شرکتها انواع مزیتها را برای پرورش فرهنگ خوب اضافه کردهاند که ثابت میکند یک آیتم ارزشمند است. کارفرمایان برتر مانند گوگل، در زمینههایی مانند رشد پایدار، محصولات و رفتار مسئولانه، نمرات شهرت خوب یا عالی دارند.
چگونه حضور آنلاین شما جایگزین رزومه شما می شود
برای رقابت در اقتصاد جهانی باید یک برند شخصی آنلاین داشته باشید. بعد از اینکه این حضور را ایجاد کردید، باید آن را در تمام طول زندگی خود حفظ کنید. ما اکنون در دنیایی زندگی می کنیم که دیده شدن فرصت ها را ایجاد می کند و شهرت اعتماد را ایجاد می کند. ارسال رزومه به یک هیئت شغلی، یا تماس به صورت تصادفی، به طور فزاینده ای بی اثر خواهد شد یا اصلاً کارساز نیستند. از سوی دیگر، ایجاد یک حضور آنلاین و مدیریت شهرت خود (مانند یک نام تجاری) موثر خواهد بود و نتایج قوی را به همراه خواهد داشت.
در سال 2010، مایکروسافت نظرسنجی را منتشر کرد که نشان داد 80٪ از متخصصان منابع انسانی از اطلاعات شهرت آنلاین به عنوان بخشی از فرآیند استخدام خود استفاده می کنند. این آمار و سایر آمارهایی که هر روز با آنها مواجه می شویم، مارا به این باور می رساند که ما در یک “اقتصاد شهرت” زندگی می کنیم. آنچه مردم در مورد شما می گویند و حضور آنلاینی که ایجاد می کنید، موفقیت یا شکست شما را در این اقتصاد تعیین می کند.
شما شهرت خود را تثبیت می کنید و اگر قوی باشد، افراد دیگر به ساختن برند شما کمک خواهند کرد. یک برند شخصی نمی تواند مقیاس پذیر باشد و یک محصول بد نمی تواند با بازاریابی خوب خود را بفروشد. مسئولیت شما این است که از شهرت خود محافظت و مدیریت کنید، مثل اینکه مقدس ترین چیز در جهان برای شما است. در اینجا چند ایده کلیدی وجود دارد که هنگام ایجاد شهرت باید به آنها فکر کنید:
برای یک چیز معروف شوید
اگر سعی کنید همه چیز برای همه باشید، در نهایت برای هیچکس هیچ چیز نخواهید بود. گستره توجه در حال کاهش است و انجام چند کار به یک امر عادی تبدیل شده است، بنابراین اگر می خواهید متمایز شوید، باید جایگاه مشخصی را انتخاب کنید که بتوانید آن را فتح کنید. اگر تلاش کنید و کارشناس امور مالی و بازاریابی باشید، مردم زمانی که به آن خدمات نیاز دارند، شما را به یاد نمی آورند. اگر برای یک مهارت یا موضوع خاص در رشته خود متخصص باشید، مردم شما را به یاد خواهند آورد و با شما تجارت خواهند کرد.
قبل از بازاریابی محصول خود را بسازید.
قبل از شروع تماس با رسانهها، اظهار نظر در وبلاگها و صحبت عمومی در رویدادها، با یک وبلاگ و نمایههای شبکه اجتماعی یک حضور آنلاین ایجاد کنید. با ایجاد نمایه ها و سایت خود ابتدا مکان هایی دارید که افراد می توانند شما را پیدا کنند، به لیست ایمیل شما بپیوندند و مستقیماً با شما ارتباط برقرار کنند. اگر برند خود را بدون ایجاد محصول خود بازاریابی کنید، فرصت های تعامل طولانی مدت را از دست خواهید داد.
فرصت ها را به نتایج مشخص تبدیل کنید و آنها را قابل مشاهده کنید. همه قبل از شروع کار با شما به دنبال این هستند که ببینند شما چه توانایی هایی دارید. روزانه به بازار خود کمک کنید. شما نمی توانید یک روز را بدون به روزرسانی وضعیت خود در شبکه های اجتماعی بگذرانید. سرعت این اقتصاد شهرت ما را مجبور می کند همیشه بیرون باشیم. اگر مردم نام، چهره و صدای شما را نبینند، به سرعت فراموش خواهید شد.
شهرت آنلاین شما بر اساس اعداد و گفتگو است. تعداد فالوورها، دوستان، طرفداران و میزان تأثیرگذاری شما، نحوه برخورد جامعه با شما و موفقیت شما در اقتصاد شهرت را تعیین می کند. در اینجا چند ایده وجود دارد که باید هنگام ایجاد شهرت آنلاین به آنها فکر کنید:
هر روز نام خود را جستجو کنید.
وقت آن است که پارانوئید باشید زیرا آنچه دیگران در مورد شما آنلاین می گویند بر برند شخصی شما تأثیر می گذارد. اگر به اندازه کافی برای اطمینان از مثبت و دقیق بودن آنچه آنها می گویند اهمیت ندهید، دیگران متوجه می شوند و احترام و توجه را نسبت به شما کاهش می دهند. از سایت هایی مانند SocialMention.com، BackType.com، Google.com/Alerts، BoardTracker.com و TweetBeep.com استفاده کنید. نسبت به منشنهای آنلاین خود فعال و واکنشی باشید.
دنیایی که در آن شهرت یک شخص یا کسب وکار نقش مهمی در موفقیت بیشتر دارد. توسط اینترنت تسهیل
می شود.
حوزه بازاریابی شهرت از تلفیق حوزههای مدیریت شهرت و بازاریابی برند تشکیل شده است و شامل بررسی آنلاین اعتبار یک برند در زمان واقعی توسط مشتریانی است که نظرات آنلاین و استناد به تجربیات خود را در سایتهای شبکههای اجتماعی ارائه میکنند. با محبوبیت رسانه های اجتماعی در هزاره جدید، بازاریابی و تبلیغات از دهان به دهان به پلتفرم دیجیتال انتقال یافته است و کسب و کارها را مجبور می کند اقدامات فعالی برای ماندن در رقابت و سودآوری انجام دهند.
مطالعه ای که توسط Neilsen در سال 2012 انجام شد نشان می دهد که 70٪ از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین اعتماد دارند (15٪ بیشتر از سال 2008) که پس از توصیه های شخصی در رتبه دوم قرار دارد. این امر به نظریه تایید اجتماعی اعتبار می بخشد. افزایش تعداد وب سایت های بررسی مانند Yelp و ConsumerAffairs توجه دانشکده بازرگانی هاروارد را به خود جلب کرد که مطالعه ای در مورد بررسی های آنلاین و تأثیر آنها بر رستوران ها انجام داد. این مطالعه نشان میدهد که
افزایش یک ستاره در رتبه Yelp منجر به افزایش ۵ تا ۷ درصدی درآمد رستورانها میشود
که تأثیر عمدهای بر رستورانهای محلی و تأثیر کمتری بر زنجیرههای بزرگ دارد.
بهبود نیم ستاره در رتبه بندی پنج ستاره می تواند 30 تا 49 درصد بیشتر احتمال دارد که یک رستوران صندلی های عصر خود را بفروشد.
بازاریابی شهرت اغلب با مدیریت شهرت همراه است و به عنوان ابزاری برای رسیدگی به نظرات منفی دیده می شود. با این حال، بازاریابی شهرت از این جهت متفاوت است که به دنبال مدیریت بازخورد مثبت به عنوان راهی برای جذب مشتریان جدید است. بازاریابی شهرت رویکردی فعالانه نسبت به حضور برند شما دارد. بازاریابی شهرت یک استراتژی جدید نیست. Better Business Bureau از سال 1912 وجود داشته است و یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین سازمان های بررسی مصرف کننده است. با سایتهای بررسی رسانههای اجتماعی که در دسترس مصرفکنندههای معمولی است، کسبوکارها مجبور به نظارت دقیق بر شهرت خود و یافتن راههای جدید و خلاقانه برای استفاده از رسانههای اجتماعی برای ماندن در رقابت در اقتصاد امروز هستند.
شهرت کسبوکار شما تأثیر مستقیمی بر سود شما خواهد داشت، به این معنی که شهرت شما میتواند باعث ایجاد یا شکست کسبوکار شما شود. به رسمیت شناختن نام تجاری و قابل اعتماد بودن همگی در جذب و حفظ پایگاه مشتریانی که قادر به پشتیبانی از عملیات شما هستند نقش دارند. چرا مدیریت شهرت در یک تجارت بسیار مهم است؟ به زبان ساده، شهرت مثبت به معنای مشتریان بیشتر، کارمندان بهتر و سود بیشتر است که در هر تلاش تجاری ضروری است.
شهرت خوب نه تنها باعث افزایش تعداد مشتریان شما می شود، بلکه می تواند کیفیت مشتریان شما را نیز افزایش دهد.
شرایط برگزاری دوره:
مدت زمان آموزش: ۱۴ ساعت
تاریخ شروع دوره: هفته آخر شهریور ماه
هزینه دوره: 1290000 تومان
هزینه با تخفیف: 900000 تومان
مکان برگزاری: اصفهان، خیابان ۲۲ بهمن، مجموعه اداری غدیر، سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، آژانس دیجیتال مارکتینگ DMplus
برای اشتراک اطلاعات و تعاملات، گروه واتساپی دارد.
ادمین اینستاگرام؛ یک شغل پردرآمد و آسان
امروزه اینستاگرام به یک محل خوب برای کسب درآمد تبدیل شده است و کسانی که اطلاعات به روزی در زمینه تکنولوژی دارند، به راحتی میتوانند از این روش کسب درآمد از اینستاگرام، استفاده کنند. همانطور که میدانید، بیشتر کسب و کارهای اینستاگرامی یا پیجهای بلاگری به دنبال پیشرفت در اینستاگرام هستند ولی راه و روش آن را بلد نبوده و یا زمان کافی برای حضور در اینستاگرام ندارند. خب از آنجایی که مدیریت پیج اینستاگرامی یک کار تخصصی است، بنابراین اغلب کسب و کارها به دنبال یک متخصص در زمینه اینستاگرام هستند که عموما با اسم ادمین اینستاگرام شناخته میشود. امروزه بسیاری از افراد دوست دارند تا در این زمینه فعالیت کنند و به درآمد برسند؛ بنابراین این سوال برایشان پیش میآید که چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟
_ با آموزش از یک متخصص باتجربه، به گونهای که هم تخصص را فراگیرید هم درگیر آزمون و خطاهای تجربی نشوید.
توجه داشته باشید که مسیر شما برای کسب درآمد از شغل ادمینی، از آموزش میگذرد.
ادمین اینستاگرام؛ یک شغل پردرآمد و آسان
امروزه اینستاگرام به یک محل خوب برای کسب درآمد تبدیل شده است و کسانی که اطلاعات به روزی در زمینه تکنولوژی دارند، به راحتی میتوانند از این روش کسب درآمد از اینستاگرام، استفاده کنند. همانطور که میدانید، بیشتر کسب و کارهای اینستاگرامی یا پیجهای بلاگری به دنبال پیشرفت در اینستاگرام هستند ولی راه و روش آن را بلد نبوده و یا زمان کافی برای حضور در اینستاگرام ندارند. خب از آنجایی که مدیریت پیج اینستاگرامی یک کار تخصصی است، بنابراین اغلب کسب و کارها به دنبال یک متخصص در زمینه اینستاگرام هستند که عموما با اسم ادمین اینستاگرام شناخته میشود. امروزه بسیاری از افراد دوست دارند تا در این زمینه فعالیت کنند و به درآمد برسند؛ بنابراین این سوال برایشان پیش میآید که چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟
_ با آموزش از یک متخصص باتجربه، به گونهای که هم تخصص را فراگیرید هم درگیر آزمون و خطاهای تجربی نشوید.
توجه داشته باشید که مسیر شما برای کسب درآمد از شغل ادمینی، از آموزش میگذرد.
جهت مشاوره فرم زیر را تکمیل فرمایید:
جهت دریافت مشاوره لطفا فرم زیر را تکمیل فرمایید:
"(ضروری)" indicates required fields